פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוטובוס מטרופולין 358 שלא יצא מהתחנה הראשונה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי תאריך 25.05.2012 בשעה 11:15 הגעתי עם שני ילדיי לרחוב ירושלים בני ברק פינת הראה לתחנה שמספרה 20183 והמתנו לאוטובוס של חברת מטרופולין קו 358 שהיה אמור לצאת מתחנה זאת בשעה 11:30 ובני היה אמור לעלות לאוטובוס .לציין כול הזמן הזה אנחנו בתחנה וצופים לכול האוטובוסים שניכנסים לרחוב ירושלים מכוון הראה . ראיתי שכבר השעה 11:36 ועדיין האוטובוס לא הגיע התקשרתי לחברת מטרופולין ואמרה לי הנציגה שהיא רואה את האוטובוס בלווין והוא צריך להגיע כול רגע וכך הסתיימה השיחה. לאחר שתי דקות התקשרתי שוב וענה לי נציג שטען שהוא אחראי משמרת ואמר שהוא רואה את האוטובוס בלווין והוא צריך להגיע .אמרתי לו שנציגה קודמת אמרה לי שכול רגע האוטובוס צריך להגיע ועבר זמן ואתה גם אומר שכול רגע צריך להגיע . שהאוטובוס היה צריך לצאת בשעה 11:30 ואז הוא אמר לי להמתין בדק יותר לעומק ואז אמר לי שהאוטובוס כבר באזור קוקה קולה.אמרתי לנציג איך האוטובוס באזור קוקה קולה שאנחנו ממתינים בתחנה הראשונה והאוטובוס לא הגיע כלל וכלל . ושאלתי אותו מה אני עושה והוא ענה לי בצורה כזאת תעשה מה שאתה רוצה אין לי מה לעשות. כעסתי מאוד מאוד ולאחר כמה דקות חייגתי שוב וסיפרתי לנציגה במטרופולין ששמה אוראל ואז היא לקחה ממני פרטים כי אמרתי לה שאני רוצה להגיש תלונה את האמת אני לא יודע מה רשמה ואם רשמה . לציין נאלצתי להמתין אם ילדיי משעה 11:15 עד השעה 13:00 שבני עלה לאוטובוס הבא של השעה 13:00 . ניגרם לי ולילדיי עוול ועוגמת נפש וביזבוז זמן יקר במיוחד שזהו יום שישי נאלצו להמתין במקום חסרי אונים לאוטובוס הבא שיצא בשעה 13:00
עוול וביזבוז זמן יקר סוג הנזק :
לבדוק מדוע הקו אוטובוס לא יצא בזמן מהתחנה הראשונה. אבקש לבדוק לפיצוי הולם פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי, רכזת פניו שם ותפקיד:
פנייתו של מר בהסטקר נבדקה על ידי מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה הראו, כי הנסיעה בוצעה. בבירור מסר הנהג, כי החל את הנסיעה מתחנת המוצא אך מאחר ובתחנה חנו שני אוטובוסים של חברת סופרבוס וחסמו את התחנה, עצר הנהג והעלה את הנוסעים בסמוך לתחנה. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועידכנה אותו אודות אופן הטיפול בפנייתו. הפנייה טופלה לשביעות רצונו. תגובה:
בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח. סיום הטיפול בפנייה לשביעות רצונו של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה