פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור נושא התלונה:
מלמד טל שם/כינוי:
‏יום שני ‏28 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדי יום ביומו אוטובוסים אינם עוצרים בתחנה למרות שבאתר החברה צויין אחרת.
היום, כמו ימים רבים נוספים, נאלצתי להמתין כשעה בתחנה לאחר ש-2 אוטובוסים לא עצרו בתחנה ולמרות שבאתר צויין כי יגיעו לתחנה בעוד כך וכך דקות (שירות on-time)

הכל מתועד ע"ג וידאו בכמה תאריכים שונים.

הדבר גורם לי נזק כלכלי (איבוד שעות עבודה) ונזק תדמיתי עקב איחור לפגישות.
ואני נאלץ להשאר בשעות מאוחרות בעבודה.

כמו כן, כבר שוחחתי עם נציגי החברה ונאמר לי שיוצב פקח בתחנה.
אך! לאחר כחודשיים מעת השיחה עם הנציג, אני ממשיך לעמוד כל יום ויום בתחנה וראיתי פקח רק פעם אחת, וגם אז הוא עלה איתי באוטובוס שעצר ולא נשאר לזמן נוסף בתחנה.
כספי סוג הנזק :
חצי שעת עבודה * שכר למשך שנה + עוגמת נפש = 10000 ש"ח פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח לקבלת פרטים נוספים אודות הפנייה. פרטי הפנייה הועברו מיידית לידיעת ההנהלה ומחלקת התפעול והוחלט להציב שוב פקח בתחנה שציין לצורך מעקב ודיווח אודות פעילות הקו. המשך הטיפול בפנייה יבוצע על ידי מנהלת פניות הציבור אל מול הלקוח. תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח להמשך טיפול בפנייתו והעברת התלונה לידיעתם ולטיפולם של ההנהלה ומחלקת התפעול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה