פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהגים חסרי סבלנות וולא נותנים שרות! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסעת קבועה בקווים של חברת מטרופולין, הגעתי לתחנת אוטובוס בקניון ערים עליתי על קו 149 ביקשתי מהנהג לחייב אותי עבור נסיעה לצ.רעננה, הנהג שלא היה נחמד ודיבר בטון גבוה מאוד יש לציין, ביקש ממני לרדת מהאוטובוס ולחכות לקו 29 שמגיע ליעד, טען שזה הנהלים והוא לא מוכן להסיע אותי לצומת, ירדתי מהאוטובוס מובכת למרות שידעתי שהוא עוצר בתחנה זו. חיכיתי רבע שעה לקו 29 ובסוף עליתי עם אגד. אני רוצה להוסיף שזו לא הפעם הראשונה שאני מקבלת שירות כזה גרוע! בכל נושא או פניה שהיתה לי, מאכזב!
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה של מחלקת התפעול בחברה. ממצאי הבדיקה עלה, כי בהתאם לרישיון הקו שנקבע על ידי משרד התחבורה, התחנה בקניון ערים בקו 149 בכיוון הנסיעה מכפר סבא לרעננה הינה להורדת נוסעים בלבד ומכאן שאין באפשרותנו להעלות נוסעים בתחנה זו.
מנהלת פניות ציבור ניסתה ליצור קשר עם הלקוחה לעדכונה אודות הטיפול בפנייתה אך לא היה מענה ולכן הושארה הודעה במשיבון עם טלפון לחזרה.
תגובה:
בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה