|
|
|
|
|
|
נהג שפשוט דילג על תחנת קפלן שליד בילו סנטר |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
צומת קפלן |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
עמדתי בתחנה ראיתי את האוטובוס עובר מול הפנים כי הנהג לא עצר בתחנה כי הוא פשוט לא נסעה על נתיב הימני ביותר והקרוב לתחנה הרמתי את ידי אבל הנהג בחר להיתלם
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פשוט שרות יותר יעיל ויותר מהלב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
חניתה שריקי, רכזת פניו |
שם ותפקיד: |
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח מאחר ובפניה לא הופיעו פרטים הרלוונטים לטיפול בפניה (שע' הגעת האוטובוס לתחנה, מס' קו, כיוון הנסיעה דרום/צפון).
לאחר קבלת הנתונים, אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור. הפניה טופלה בהתאם לממצאי הבירור. הלקוח עודכן אודות הטיפול בפנייתו וממצאי הבדיקה. |
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח. בדיקה וטיפול בפנייה על ידי מחלקת התפעול. |
פתרון: |
|
|
|