פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מטרופלין הגרועים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי רב קו של חברת מטרופלין,אני משתמש בנסיעות בחופשי חודשי בקווי אגד ומטרופלין. באחת מהנסיעות המכשיר של הנהג הודיע שהכרטיס נחסם בדקתי את הכרטיס גם באוטבוס אחר וגם היתה אותה בעייה. בעמדת רב קו בצומת כפר סבא
נאמר לי שהם יודעים על הבעייה כיוון שהיו להם כרטיסים כפולים ולכן חלק נחסם.כשבקשתי לשחרר את החסימה הופיעה האחראית(איטה)וטענה שהיא לא יודעת למה נחסם אין לה מושג ומה שהיא יכולה להנפיק כרטיס חדש לכן הטענתי את הכרטיס מחדש 256 שקל באגד שם הוטען בתחילת החודש בתקווה שאקבל החזר כספי.יש לציין שעמדת רב קו של מטרופלין עובדת מ8 עד עד השעה 17
ולכל הפסדתי שעות עבודה ביום רביעי עובדים עד 19 אבל המקרה קרה ביום ראשון .רב קו של אגד עובד כל השבוע מ7 בבוקר עד 7 בערב .כמו כן נאלצתי לשלם לכל נסיעה עד שהעניין סודר.טלפונית הובטח שיחזרו תוך שבעה ימי עבודה אבל לא חזרו.בכל מקרה אם ידעו לחסום יכלו להודיע מראש או לנסות לעזור אבל לא להתחמק ,לא לענות ולעשות את המינמום.
כספי סוג הנזק :
החזר שעות עבודה ,ודמי נסיעה ששלמו פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח לקבלת פרטים נוספים אודות כרטיס הרב קו שברשותו לצורך בדיקה מקיפה של פנייתו.
מהבדיקה עלה, כי כרטיסו נחסם וזאת כתוצאה מטעות אנוש. מר זרצר הגיע לעמדת הרב קו והונפק לו באופן מיידי כרטיס חדש. כמו כן, מכיוון שרכש חופשי חודשי בחברת אגד נשלח אליהם על מנת לשחזר את יתרתו בהתאם לנהלים.
בנוגע לשעות הפעילות של עמדת הרב קו, השעות הן 8:00-17:00 ובימי ד' 8:00-20:00.
נושא הרחבת שעות פעילות העמדות הועבר לבדיקה מול הגורמים הרלוונטיים וייבחן.
חשוב לציין, כי הלקוח עודכן אודות אופן הטיפול בפנייתו והטיפול הסתיים לשביעות רצונו.
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח וטיפול בפנייתו לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה