|
|
|
|
|
|
איחור באופן קבוע לתחנה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תחנה מרכזית חדשה, ראשון לציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
קו 369 מאחר באופן קבוע לתחנה, היום ספציפית הוא איחר ברבע שעה שבישבילי היו קריטיות. ובנוסף לזה כששאלתי את הנהג למה איחר הוא ענה; ״סליחה?! קבעתי איתך ולא הגעתי?!״ בנימה של אני לא חייב לך כלום.
|
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
חניתה שריקי, רכזת פניו |
שם ותפקיד: |
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח בכדי לברר את שעת העליה לאוטובוס (לא צויין בפניה). לדברי הלקוח עלה לאוטובוס בשעה 07:30 והאוטובוס איחר ברבע שעה והיה אמור להיות בתחנה בשעה 07:15. פנייתו נבדקה על ידי מחלקת התפעול וממצאי הבדיקה הראו, כי לא קיים בלוח הזמנים מידע לגבי נסיעה משוערת בקו 369 מהתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ לכיוון דרום בשעה 07:15. בהתאם ללו"ז פורסם, כי משוער להגיע אוטובוס לתחנה בשעה 07:30 ובפועל הגיע אוטובוס בשעה 07:30:39 ומכאן ניתן לראות עמידה בלוח הזמנים.
לגבי יחסו של הנהג, הנושא ייבדק ויטופל בכדי למנוע הישנות המקרה. |
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח. בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול. |
פתרון: |
|
|
|