פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באופן קבוע לתחנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תחנה מרכזית חדשה, ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
קו 369 מאחר באופן קבוע לתחנה, היום ספציפית הוא איחר ברבע שעה שבישבילי היו קריטיות. ובנוסף לזה כששאלתי את הנהג למה איחר הוא ענה; ״סליחה?! קבעתי איתך ולא הגעתי?!״ בנימה של אני לא חייב לך כלום.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי, רכזת פניו שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח בכדי לברר את שעת העליה לאוטובוס (לא צויין בפניה). לדברי הלקוח עלה לאוטובוס בשעה 07:30 והאוטובוס איחר ברבע שעה והיה אמור להיות בתחנה בשעה 07:15. פנייתו נבדקה על ידי מחלקת התפעול וממצאי הבדיקה הראו, כי לא קיים בלוח הזמנים מידע לגבי נסיעה משוערת בקו 369 מהתחנה המרכזית החדשה בראשל"צ לכיוון דרום בשעה 07:15. בהתאם ללו"ז פורסם, כי משוער להגיע אוטובוס לתחנה בשעה 07:30 ובפועל הגיע אוטובוס בשעה 07:30:39 ומכאן ניתן לראות עמידה בלוח הזמנים.
לגבי יחסו של הנהג, הנושא ייבדק ויטופל בכדי למנוע הישנות המקרה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח. בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה