פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירה בתחנה ,הורדת 2 נוסעים אחרי התחנה,אי העלאת נוסעים. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 14.50 לערך המתנתי בצומת רעננה ,בכניסה לכ"ס ,לאוטובוס 149,אוטובוס שהגיע עבר את התחנה [למרות שהתחנה היתה ריקה מרכבים-בד"כ עוצרים מספר אוטובוסים במקביל] .הנהג עצר כ-10 מטרים מהתחנה ,הוריד 2 נוסעים והמשיך בנסיעה עם דלת פתוחה .הנהג שלא עצר בתחנה גם לא שעה לצעקות האנשים שחלקם אף רצו לקראתו ,המשיך לדרכו תוך מהירות יתרה וסגירת הדלתות תוך כדי נסיעה.
טיפול עינייני שמקרה זה לא יישנה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח לקבלת פרטים נוספים הרלוונטיים להמשך הטיפול בפנייתו.
הנהג שביצע את הנסיעה אותר וזומן לבירור. הנושא יטופל על ידי מחלקת התפעול בהתאם לממצאי הבדיקה.
הלקוח עודכן אודות אופן הטיפול בפנייתו והטיפול בפנייה הסתיים לשביעות רצונו.

תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח. בדיקה וטיפול בפניה על ידי מחלקת התפעול.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה