פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור בהגעת קו 29 של מטרופולין נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לתחנת האוטובוס ביד לבנים (מרכז רעננה) בשעה 10:25 אתמול בבוקר (10.7), וחיכיתי 45 עד להגעתו של קו 29 לכפר סבא. זהו אוטובוס שאמור להגיע כל 10-20 דק', ועל כן היו צריכים לעבור לפחות שני אוטובוסים בזמן שחיכיתי. לאחר 45 דק' הגיעו 2 אוטובוסים במקביל. לדברי הנהג, הנהג השני "התעכב". לא ייתכן שבגלל נהג שמתעכב, עשרות אנשים אחרים יתעכבו, ועוד בחום של אמצע יולי. כתוצאה מהאיחור אני בזבזתי זמן יקר והגעתי ליעד הסופי באיחור.
יציאה בזמן של כל האוטובוסעם פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה של מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי ביום שלישי ה-10.7 הנסיעות בקו 29 החלו בזמן ובהתאם ללוח הזמנים מתחנת המוצא. עם זאת, בעקבות רמזור תקול במסלול הנסיעה נגרמו עיכובים בהגעת האוטובוסים לתחנות הביניים במסלול הקו.
יש לציין, כי זמני ההגעה לתחנות הביניים הינם זמנים משוערים התלויים בגורמים שונים שאינם תלויים בנו כגון: עומסי תנועה, מזג אוויר, תקלות שונות וכו.
מנהלת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר עם הלקוחה לצורך עדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה, אך ללא הצלחה ולכן הושארה לה הודעה במשיבון עם מספר טלפון לחזרה.
תגובה:
בדיקה של מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה