פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרות תקנות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תחנה מרכזית כתובת:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום שלישי 10/7 בשעה 14:45 בעת שעליתי על קו 058 מבאר שבע לירוחם, הבחנתי כי הנהג העלה כלב לאוטובוס וללא מחסום בפיו,הכלב הפריע לשלוותי
ולנוסעים על ידי מספר גורמים הראשון הוא כמו שצייניתי זה שהכלב היה ללא מחסום,השני מהסיבה שהכלב נבח והשלישי והבלתי מסבל מכולם.... עשה את צרכיו על הכסא באוטובוס. מיותר לציין שהריח וההרגשה הלא נעימה הזאת היו בלתי נסבלים לא ייתכן שאצטרך לשהות באוטובוס עם הרגשה כל כך לא נעימה אבקש להתייחס לעניין בחומרה! 
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
חניתה שריקי, רכזת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה אותר הנהג וזומן לבירור. בבירור הדגיש הנהג, כי כאשר עלה הנוסע עם כלבו לאוטובוס הכלב היה קשור ברצועה ועם זמם על פיו. במהלך הנסיעה פנה הנהג לנוסע וביקש ממנו לנסות ולהרגיע את הכלב מאחר ונבח אך נוסע לא הצליח להרגיעו. עם סיום הנסיעה, דאג הנהג לניקיון האוטובוס וזאת מאחר והכלב עשה צרכיו באוטובוס. יש לציין, כי הנהג פעל בהתאם להנחיות והקפיד לבדוק עם עליית הכלב כי יש מחסופ על פיו. בהתאם לתקנות התעבורה, אנו מחוייבים לאפשר לנוסע להעלות כלב לאוטובוס כל עוד הוא קשור ברצועה ועם זמם על פיו. תגובה:
איתור הנהג וזימונו לבירור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה