פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלימות מילולית מצד הנהג. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המתנתי לאוטובוס לרכבת מרכז, וכשהגיע קו 149 עליתי ומאחורי שאל אותי בחור אם הוא מגיע לרכבת מרכז, עניתי לע שכן מאחר והייתי בטוחה ( היה כתוב בשלט בתחנה אך כנראה שפיספסתי את ה״איסוף בלבד״ בכל אופן התכוונתי גם אני לשאול. הנהג מיד הרים את קולו ״ מה את עונה במקומי?״ הוא צעק עליי. ניסיתי להסביר שזה מה שכתוב ושגם אני צריכה לשם. הןא ענה לי: תתלוני אצל בעל הבית שלי!״ נורא נבהלתי מצורת הדיבור ומהטון כי היה נדמה שעוד רגע הוא גם יורד מהאוטובוס ונותן לי סטירה על כך שהטעתי את הבחור... ירדתי למטה בעוד שאני אומרת לו; ״ תדבר בנימוס, מה אתה צועק עליי?״ הוא לא סגר את הדלת וצעק לי ״ את יכולה לכתוב את הפרטים שלי ולהתלונן!! ותחפשי מי ינענע אותך״ ונסע. האנשים שהיו לצידי בתחנה היו בשוק מוחלט! לא הצלחתי להרגע מה״חוויה״ הנוראית הזו. שבסה״כ טעיתי בעצמי והטעתי מישהו אחר. קורה. אבל צורת דיבור כזו וצעקות לא קרה לי אף פעם. אני רואה בזה אלימות מילולית לגמרי! הנהג הזה לא ראוי לשרת ציבור נוסעים ! ומבקשת שיחזרו אליי. תודה.
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
יחסו של הנהג כפי שעולה מפניית הלקוחה מנוגד לחלוטין לערכי השירות של החברה. לכן, מיד עם קבלת הפניה אותר הנהג והנושא יטופל באופן מיידי בכדי למנוע הישנות המקרה.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה.
תגובה:
איתור הנהג וטיפול מיידי בפנייה במטרה למנוע את הישנות המקרה. יצירת קשר עם הלקוחה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה