פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לילך לא נתנה את הפיצוי המגיע לי לפי דעתי ויחס משפיל מצידה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתיב אבות : כתובת:
לילך תלונות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום העצמות האחרון משעה 5-6 התקשרתי 4 פעמיים למוקד
הייתי בתחנה בין הנביאים יחזקאל והוא אמר שהתחנה פעילה המוקד
לאחר שריאתי נאלצתי לשלם מונית לכפר סבא ויצמן ועליתי וששאלתי הנהג ,ההנהג האמר התחנה לא פעילה יצאו מיאזור התעשיה .
דרשתי פיצוי ולא נעתני
אחר -כך אמרתי שאני יכתוב את הבעייה באמצעי אחר ועדיין לילך בעקשותנה התלונה לא מצודקת ואחר כך שענית לך שהתלונה מוצדקת מאוד
המכתב לא נענה תיאור הבעיה:
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
דרישה 2000 שקל פיצוי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע ופנייתו מוכרת לנו.
עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא.
לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה. מנהלת פניות הציבור שוחחה על הלקוח ועידכנה אותו אודות ממצאי הבדיקה.
תגובה:
בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה