פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של קו 29 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום בשעה 7:55 הגעתי לתחנה של מד״א בהרצליה (התחנה לכיוון הרצליה פיתוח) וחיכיתי לקו 29 שאמור להגיע ב8:03. חיכיתי במשך 55 דקות (!) עד שהאוטובוס הגיע, רק ב8:50, כאשר זהו קו שאמור לעבור בתדירות של 10-20 דקות. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה, ברוב הפעמים שבהם חיכיתי לקו 29 (משעה 8:00), הקו הגיע בזמנים הזויים. כבר קרה לי לא פעם ולא פעמיים שחיכיתי 40 דקות. היום, לאחר שחיכיתי כמעט שעה שלמה, החלטתי שזה היה השיא ושאני לא יכולה לשתוק יותר, כי זה לא ייתכן שבכל פעם אני אצטרך לחכות לאוטובוס כל כך הרבה זמן. בבקשה, תטפלו בזה כבר, אנשים מחכים בשיא החום ומאחרים לעבודה. בנוסף, בגלל שהאוטובוס מגיע באיחור, בתחנות מצטברים הרבה אנשים שמחכים, מה שגורם לכך שעד שהאוטובוס מגיע - הוא מפוצץ באנשים וכולם נמחצים. ואל תפילו את האשמה על הפקקים או על הכבישים, כי עברו לידי הרבה קווים אחרים שמגיעים מאותו מקום בדיוק. בגלל האיחור של קו 29, איחרתי למקום עבודתי ובזבזתי זמן יקר.
לדאוג שקו 29 יגיע בזמנים פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול וממצאי הבדיקה הראו, כי ביום שני ה-30.7 הנסיעות בקו 29 החלו בזמן ובהתאם ללוח הזמנים מתחנת המוצא. עם זאת, בעקבות תקלה ברמזורים שאירעה במסלול הנסיעה נגרמו עיכובים בהגעת האוטובוסים לתחנות הביניים במסלול הקו.
יש לציין, כי זמני ההגעה לתחנות הביניים הינם זמנים משוערים התלויים בגורמים שונים שאינם תלויים בנו כגון: עומסי תנועה, מזג אוויר, תקלות שונות וכו'.
מנהלת פניות הציבור, יצרה קשר עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה וממצאי הבדיקה.

תגובה:
בדיקה של מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה