פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בכלל לא יצרו איתי קשר לגבי התלונה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתיב אבות כתובת:
לילך -תלונות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
‏לגבי מספר תלונה
ביום העצמות האחרון משעה 5-6 התקשרתי 4 פעמיים למוקד
הייתי בתחנה בין הנביאים יחזקאל והוא אמר שהתחנה פעילה המוקד
לאחר שריאתי נאלצתי לשלם מונית לכפר סבא ויצמן ועליתי וששאלתי הנהג ,ההנהג האמר התחנה לא פעילה יצאו מיאזור התעשיה .
דרשתי פיצוי ולא נעתנה
אחר -כך אמרתי שאני יכתוב את הבעייה באמצעי אחר ועדיין לילך בעקשותנה התלונה לא מצודקת ואחר כך שענית לך שהתלונה מוצדקת מאוד
המכתב לא נענה תיאור הבעיה:
אחרי זה קיבלתי את התגובה הבאה
מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע ופנייתו מוכרת לנו. עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא. לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה. מנהלת פניות הציבור שוחחה על הלקוח ועידכנה אותו אודות ממצאי הבדיקה.

בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח.
כל הכבוד ששוב שוב בדקו עחרי 4 חודשים על שהמחלקת התפעול כשלה
ועדיין לא יצרו איתי קשר עם הלקוח המספר שלי בעבודה עד השעה 4
036902327
ומי שעה 4 תתקשרו לטלפון 0528930145
פיצוי הוא על עוגמת נפש של לילך ובזבוז זמן אם היית נותן פיצוי בשיחה הראשונה זה תוצאה של המעשה שלך . דיבורים ומעשים יעזרו ולא רק דיבורים בתודה דקל מחכה לפיצוי בגלל התנהגות של לילך
כספי סוג הנזק :
פיצוי של 2000 שקל -בגלל שסוף סוף לילך ענתה ועל עוגמת נפש צריך לילך לשלם פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
אנו חוזרים ומדגישים כי מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע. אי לכך פנייתו מוכרת לנו.
כפי שענינו למר בר ניר אישית ובאמצעות אתר זה, עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא.
לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה.
תגובה:
בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה