פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התלונה מספר 77783 לילך לא יצרה קשר היא לא אומרת את האמת מאז המכתב הראשון iv נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתיב אבות 5 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה 77783 לילך משקרת במצח מאז שכתבתי את התלונה פעמיים לילך לא התקשרה אלי היא רק חזרה על התשובה מהפעם שעברה
אנו חוזרים ומדגישים כי מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע. אי לכך פנייתו מוכרת לנו. כפי שענינו למר בר ניר אישית ובאמצעות אתר זה, עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא. לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה. תגובה:

בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח
זה המכתב שהיא החזירה לכם והיא לא אומרת אמת
וזהיא לא יצרה שום קשר ולילך זה פעם שלישית שאני כותב את מכתב תלונה וזה לא יפה לא להגיד את האמת .
ולא ראיתי טלפון אחד שאת מתקשרת אלי והמספרים עד 4
03-6902327
ומ4 0528930145 ודיבורים עם מעשים יעזרו ולא רק דיבורים , וזה פעם שלישית שאני כותב בפעם הבאה אולי אפנה לטיפול לכלובטק או לתוכנית אחרת , אם לא תתני את הפיצוי הדורש ולא תתיחסי ברצינות לדרישה ולא בזלזול . פיצוי כספי בגלל שלילך לא אמרה את האמת והנזק של לילך עוגמת נפש ובזבוז זמן וכספי של טלפונים וגםמונית
ואם לילך לא תתיחס ותפצה אותי אז אני אפנה לכלובטק או לטלויזה או לכתב אחר ואדרוש סכום כפול או משלוש בגלל היחס המזלזל של לילך ותשובה הלא מספקת ולא אמיתי כי לילך מהמכתב הראשון היא לא התקשר ולא המחלקה שלך .וזה לא יפה להטעות את האתר . מחכהה לפיצוי ולמעשים ולא רק למכתבים שקרים וכוזבים ורצינים ואני הוכחת שאני רצני אמרתי שאתלונן ואתלוננתי . דקל
כספי סוג הנזק :
3000 -בגלל השקרים של לילך ועוגמת הנפש ובזבוז זמן פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניו שם ותפקיד:
אנו חוזרים ומדגישים בשלישית, כי מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע. אי לכך פנייתו מוכרת לנו.
כפי שענינו למר בר ניר אישית ובאמצעות אתר זה, עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא.
לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה.
תגובה:
בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה