פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לילך מתחמקת מתשובות ברורות לשאולות המשך טיפול 77886 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתיב אבות כתובת:
תיאור הבעיה:
לילך זה הפעם האחרונה שאני כותב לך ובגלל שאני כותב ולא אני אפנה לכתב של צרכנות למיכל רז חמוביץ שרה לצרכנות כי את לא עונה על השאלות
1. למה את לא מתקשרת ללקוח
2. מה עם הפיצוי
3. האם את רוצה שהמקרה יופרסם במקום אחר בטלוויזה או שתפצי אני אוהב את מטרופלין אבל את לילך כי במקום לנסות לפתור את הבעיה את לילך פנסחוב גורמת לי לעשות שם רע למטרופלין בגלל שאת לא נותנת את הפיצוי ואל תגידי שאת לא יכולה כמו שנתת לפני שלוש שנים את יכולה פשוט את לא רוצה . אין דבר העומד בפני הרצון . והנה העתק של המכתב למיכל יחמוביץ
למיכל יחמוביץ כתבתי מכתב תלונה עדיין לא שלחתי אבל אם לא תתני לי יש לך שבועיים למצוא פיתרון והנה המכתב
והטיפול של לילך לא היה טוב בלשון המעטה העתיקה את המכתבים כמעט אחד ואחד ולא ענתה על השאלות במככתבים שתיים ושלוש רק העיתקה ממהכתב הראשון . של המקרה ואחריו הנה סדר המכתבים ל תאריך האירוע:

ביום העצמות האחרון משעה 5-6 התקשרתי 4 פעמיים למוקד
הייתי בתחנה בין הנביאים יחזקאל והוא אמר שהתחנה פעילה המוקד
לאחר שריאתי נאלצתי לשלם מונית לכפר סבא ויצמן ועליתי וששאלתי הנהג ,ההנהג האמר התחנה לא פעילה יצאו מיאזור התעשיה .
דרשתי פיצוי ולא נעתני
...אחר -כך אמרתי שאני יכתוב את הבעייה באמצעי אחר ועדיין לילך בעקשותנה התלונה לא מצודקת ואחר כך שענית לך שהתלונה מוצדקת מאוד
המכתב לא נענה תיאור הבעיה:
תיאור הבעיה: בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
דרישה 2000 שקל פיצוי

תגובה
מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע ופנייתו מוכרת לנו. עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא. לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה. מנהלת פניות הציבור שוחחה על הלקוח ועידכנה אותו אודות ממצאי הבדיקה. :

בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח
מכתב שני יום חמישי 26 אפריל 2012 תאריך האירוע:

לגבי מספר תלונה
ביום העצמות האחרון משעה 5-6 התקשרתי 4 פעמיים למוקד
הייתי בתחנה בין הנביאים יחזקאל והוא אמר שהתחנה פעילה המוקד
לאחר שריאתי נאלצתי לשלם מונית לכפר סבא ויצמן ועליתי וששאלתי הנהג ,ההנהג האמר התחנה לא פעילה יצאו מיאזור התעשיה .
דרשתי פיצוי ולא נעתנה
אחר -כך אמרתי שאני יכתוב את הבעייה באמצעי אחר ועדיין לילך בעקשותנה התלונה לא מצודקת ואחר כך שענית לך שהתלונה מוצדקת מאוד
המכתב לא נענה תיאור הבעיה:
אחרי זה קיבלתי את התגובה הבאה

מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע ופנייתו מוכרת לנו. עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא. לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה. מנהלת פניות הציבור שוחחה על הלקוח ועידכנה אותו אודות ממצאי הבדיקה.

בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח.
כל הכבוד ששוב שוב בדקו עחרי 4 חודשים על שהמחלקת התפעול כשלה
ועדיין לא יצרו איתי קשר עם הלקוח המספר שלי בעבודה עד השעה 4
036902327
ומי שעה 4 תתקשרו לטלפון 0528930145
פיצוי הוא על עוגמת נפש של לילך ובזבוז זמן אם היית נותן פיצוי בשיחה הראשונה זה תוצאה של המעשה שלך . דיבורים ומעשים יעזרו ולא רק דיבורים בתודה דקל מחכה לפיצוי בגלל התנהגות של לילך

תגובה

לילך פנחסוב-מנהלת פניות שם ותפקיד:

אנו חוזרים ומדגישים כי מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע. אי לכך פנייתו מוכרת לנו. כפי שענינו למר בר ניר אישית ובאמצעות אתר זה, עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא. לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה. תגובה: בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח

מכתב שלישי
יום חמישי 26 אפריל 2012 תאריך האירוע:

תלונה 77783 לילך משקרת במצח מאז שכתבתי את התלונה פעמיים לילך לא התקשרה אלי היא רק חזרה על התשובה מהפעם שעברה
אנו חוזרים ומדגישים כי מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע. אי לכך פנייתו מוכרת לנו. כפי שענינו למר בר ניר אישית ובאמצעות אתר זה, עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא. לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה. תגובה:

בדיקת הפניה על ידי מחלקת התפעול ויצירת קשר טלפוני עם הלקוח
זה המכתב שהיא החזירה לכם והיא לא אומרת אמת
וזהיא לא יצרה שום קשר ולילך זה פעם שלישית שאני כותב את מכתב תלונה וזה לא יפה לא להגיד את האמת .
ולא ראיתי טלפון אחד שאת מתקשרת אלי והמספרים עד 4
03-6902327
ומ4 0528930145 ודיבורים עם מעשים יעזרו ולא רק דיבורים , וזה פעם שלישית שאני כותב בפעם הבאה אולי אפנה לטיפול לכלובטק או לתוכנית אחרת , אם לא תתני את הפיצוי הדורש ולא תתיחסי ברצינות לדרישה ולא בזלזול . פיצוי כספי בגלל שלילך לא אמרה את האמת והנזק של לילך עוגמת נפש ובזבוז זמן וכספי של טלפונים וגםמונית
ואם לילך לא תתיחס ותפצה אותי אז אני אפנה לכלובטק או לטלויזה או לכתב אחר ואדרוש סכום כפול או משלוש בגלל היחס המזלזל של לילך ותשובה הלא מספקת ולא אמיתי כי לילך מהמכתב הראשון היא לא התקשר ולא המחלקה שלך .וזה לא יפה להטעות את האתר . מחכהה לפיצוי ולמעשים ולא רק למכתבים שקרים וכוזבים ורצינים ואני הוכחת שאני רצני אמרתי שאתלונן ואתלוננתי . דקל תיאור הבעיה:

כספי סוג הנזק :

3000 -בגלל השקרים של לילך ועוגמת הנפש ובזבוז זמן
תגובה של מטרופלין

לילך פנחסוב-מנהלת פניות ציבור שם ותפקיד:

אנו חוזרים ומדגישים בשלישית, כי מר בר ניר פנה אלינו בנושא באמצעות מגוון ערוצי התקשורת כגון: הדואר האלקטרוני, הפייסבוק ומוקד המידע. אי לכך פנייתו מוכרת לנו. כפי שענינו למר בר ניר אישית ובאמצעות אתר זה, עם קבלת הפנייה, נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 16/04/12 (יום העצמאות) נסגר לתנועה ללא כל הודעה מוקדמת כביש המוביל לתחנה ברח' הנביאים/יחזקאל ומאחר ולא עודכנו על ידי הרשויות לגבי סגירת הכביש לא היה בידי מוקד המידע שלנו הודעה בנושא. לצערנו, לעיתים חלים שינויים לא מתוכננים במסלולי האוטובוסים כתוצאה מגורמים שאינם בשליטתנו-כגון במקרה זה
אז אנחנו מבקשים שתבקשי מלילך שיהנו על השאלות שהיא מתחמקת מהם :
רק העתיקה אבל לא ענתה על השאלות
1. למה היא אומרת שהמתקשת ללקוח והיא לא מתקשרת
2. מה עם הפיצוי
כי על לילך אי אפשר לסמוך . היא לא אומרת אמת . היא מעתיקה ובכלל לא מתיחסת לשאלות הקשות שאמרתי במכתב השני והשלישי . בתודה רבה לך מיכל יחמוביץ - צרכנות
כספי סוג הנזק :
פיצוי על 3500 או מתן פיצוי אחר אם את לא רוצה שהמקרה יפורסם בעיתון או במקום אחר פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה