פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות הנהג נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום!
בתאריכם 3-4-5/09 נסעתי באוטובוס קו מירוחם לבאר שבע 58,בסביבות השעה 10:15-10:29... רציתי לאמר שזוהייתה ממש נסיעה מהגיהנום,הנהג נסע כמו מטורף ומיהר מאוד,בעוד הוא מעלה נוסעים ואומר להם״יאללה יאללה מהר״.קודם כל שיהיה אנושי,מה זה יאללה יאללה..מה אנחנו בשוק...
כפי שציינתי זה לא משהו חד פעמי,זו התנהגות חוזרת של אותו הנהג,
לסיום בושה לכם להחזיק נהג כזה..במידה והנושא לא יטופל אפנה למשרד התחבורה!

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתך אותר הנהג שביצע את הנסיעות. פרטי הנהג ופנייתך הועברו לבדיקתו ולטיפולו של מנהל סניף דרום בכדי למנוע הישנות המקרה.
אנו מבטיחים להמשיך ולשפר את השירות ואת חווית הנסיעה בכדי לאפשר ללקוחותינו נסיעה נעימה.
תגובה:
איתור הנהג. טיפול בפנייה על ידי מנהל סניף דרום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה