פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קווי האוטובוס ראשון לציון - ב"ש ולהיפך נושא התלונה:
וייס שני שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חברת מטרופולין שלום

מזה כ4 שנים אני נוסע בקוויכם מבאר שבע לראשל"צ ובחזרה (אני סטודנט באב"ג).

הסיבה לפנייה זו קיימת מתחילת דרכי איתכם.

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה בארץ (מבחינת מספר התושבים בוודאות וכנראה גם מבחינת השטח).

אני לא מבין איך נוצר מצב שבמשך זמן כה רב, אינכם מאפשרים לתושבי העיר להגיע לבירת הנגב , אלא אם:

יעברו את כמעט מחצית מהדרך בתוך רחובות וקרית גת , בעוד שבראשון יש 3 עצירות בלבד! ברחובות עוצרים כל כמה דק' רק על רחוב הרצל העמוס ממילא....קרית גת זה סיפור בפני עצמו - עוברים בחצי עיר!

ניתן (רק בהלוך) לחסוך את רחובות אם עולים על 369 - אך זה ברוב הפעמים שבאמת נדרש להגיע לב"ש ממראשון - מגיע מלא או כמעט מלא מתל אביב. וגם אז זמן הנסיעה ארוך מאוד - ללא קשר לתנועה ולפקקים.

מדוע תושבי ראשון לציון מאולצים ליסוע בממוצע כמעט פי 2 יותר זמן ממה שייסעו ברכב פרטי?

מדוע התשלום שמשלמים על כיוון אחד של נסיעה זו הוא קרוב בצורה מחרידה למחיר של השתתפות בדלק לאדם ברכב מלא - הלוך וחזור!

ואני יודע שקיימים מבצעים , אך לתת רק לאדם שמוציא סכום כסף גדול למספר רב של נסיעות או תקופה ארוכה, על שירות בסיסי כמו תחבורה ציבורית, כדי להפוך את המחיר לנסיעה להגיוני - הוא לא שירותי בשום אמות מידה שאני מכיר! זהו אפילו אקט בעל ריח מונופוליסטי שכמותו זכה לתגובה נחרצת משר התקשורת - אל מול חברות הסלולר, אין שום סיבה שהמחיר יהיה כה קיצוני (לפחות לסטודנטים ופחות לשאר האוכלוסייה) בין שתי האופציות, מה גם שפעמים רבות השירות מאכזב - האוטובוס נוסע בלי שהעלה אפילו נוסע אחד (כי היה מלא), קרי - המתנה נוספת של חצי שעה לפחות, או סתם נסיעה ארוכה ומייגעת כפי זו שתוארה לעיל.

לי באופן אישי לקח להגיע שעתיים ו55 דק' בפעם האחרונה שנסעתי לראשון בקו 367 - בשבוע החולף.

אני מקווה שהתשובה למייל זה לא תהיה התנצחות - כי בסופו של דבר זהו הלך הרוח אצל סטודנטים רבים וכמו כן אצל אנשים המשתמשים בקווים אלו ואתם כחברה הנותנת שירות צריכים לקחת את רמת ואיכות השירות המיטבית והמירבית כאור לרגליכם.

פרט למניע כלכלי אינני מבין את הסידור הנוכחי - זוהיא נתינת שירות ברמה שיכולה להשתפר משמעותית למעל רבע מיליון תושבים. והמצב שנוצר הוא כזה שלא משתלם לסוע אתכם - גם לא מבחינה כלכלית 20.6 ש"ח לכרטיס בודד, וגם לא מבחינת זמני הגעה- לא בקיא בממוצעים גלובאליים אך ממוצע ההגעה שלי לא נופל משעה ו40 דק'.

תודה מראש
בברכת שנה טובה
שני
קווים ישירים , שינוי המסלולים של הקווים הקיימים , צמצום משמעותי של התחנות בקרית גת ורחובות. הקמת מערכת שתתן אינדקציה על מספר המקומות הפנויים באוטובוס הקרוב למניעת המתנות שווא לאוטובוסים מלאים. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניו שם ותפקיד:
אנו פועלים בהתאם לרישיונות קווים של משרד התחבורה. ברישיונות אלה נקבעו מסלולי הנסיעה, תחנות העצירה, הפעילות בתחנות (איסוף, הורדה, איסוף והורדה) ותעריפי הנסיעה. אין באפשרותנו לשנות את מסלול קו 367 ולבטל את התחנות והכניסה לערים רחובות וקרית גת מבלי שמשרד התחבורה יחליט על שינוי המסלול/הפעלת קו חדש.
פנייתה של גב' וייס תועבר לבדיקת מחלקת התפעול שלנו בניסיון למציאת פיתרון לבעיות העולות מפנייתה. במקביל באפשרותה להפנות פניה נפרדת למשרד התחבורה לבדיקת הנושא (גם בנוגע למסלול הנסיעה וגם לקוד מחיר הנסיעה והתעריף).
במידה ויבוצע שינוי במסלול הנסיעה או ישתנה קוד מחיר הנסיעה נדאג לעדכן את ציבור הנוסעים באמצעות מוקדי המידע שלנו.
תגובה:
העברת הפנייה לבדיקתם של נציגי מחלקת התפעול. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה