פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור חמור של קו 351 לב"ש הבוקר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קו 351 שיצא הבוקר מתל-אביב בשעה 6:00, ועבר ברחובות בשעה 6:30 הגיע לבאר-שבע ב- 9:00 במקום ב- 8:15.
איחור זה חורג באופן משמעותי מהסביר, הוא פגע בצורה קשה במהלך היום שלי וגרם לי לאחר לפגישות שנקבעו בהתאם ללו"ז המתוכנן.
אני דורשת שחברת מטרופולין תפצה אותי על פגיעה זו. במידה ולא אקבל תשובה בתוך 5 ימי עסקים, אגיש תלונה במשרד התחבורה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על עלות הנסיעה פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
זמני ההגעה לתחנות הביניים ומשך זמן הנסיעה הכולל כפי שמפורסמים במוקדי המידע הינם זמנים משוערים. עובדה זו מצוינת בצמוד לזמנים המפורסמים באתר האינטרנט ובמוקד המידע. אנו מתחייבים לזמן היציאה מתחנת המוצא, ויש להבין כי זמן ההגעה לתחנות מושפע מגורמים שאינם בשליטתנו כגון- עומס תנועה, תנאי מזג האוויר וכדומה. בנוסף, יש להבין כי הזמנים המשוערים ממוצעים. ניסיון למסור זמן מדויק יגרום למצבים רבים בהם נוסעים יגיעו לתחנה ויפספסו את האוטובוס כאשר הוא מקדים, אי לכך לא ניתן לפרסם זמן מקסימאלי.
בתאריך 4.10.12 הנסיעה בקו 351 החלה בזמן 0600 מתחנת המוצא בתחנה המרכזית החדשה בתל אביב, למרות זאת פנייתה של גב' גלזר הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת המיחשוב לבדיקה חוזרת של זמני ההגעה המשוערים כפי שמתקבלים ממערכת האיתור והבקרה ISR.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועידכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ומתן הסבר אודות המידע המפורסם במוקדי המידע. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה