פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי שעות פעילות ללא עידכון הנוסעים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 5/10 בחזרה מהים בהרצליה,הגעתי לתחנה בחניון "ארנה" בשעה 16.45 ולתדהמתי גיליתי בשלט כיתוב שהפעילות הופסקה כבר ותחודש במוצאי שבת בשעה 18.00.עד לפני שבוע,קו 29 פעל עד השעה 17.15 בימי שישי וערבי חג.
ללא התראה או שילוט בולט,שונו שעות הפעילות,נאלצתי לחפש מונית,תמורת 45 ש"ח,כדי לחזור לעיר הרצליה.
הבוקר ,7/10 צלצלתי למוקד החברה,הבחורה שענתה,הבהירה לי כי עלי
להתקשר למוקד בכל פעם כדי להתעדכן ,מה, באמת?
זה לא השרות שאני מצפה,לא לשם כך רכשתי רב קו,כדי לנסוע במוניות.
המצחיק, שבמוצאי שבת ה 6/10 האוטובוס הראשון,בקו 29 יצא מה"ארנה"להרצליה בשעה 16.00 וזאת למרות הכיתוב בלוח 18.00.
בקיצור בלגן.
לא זו הדרך לתת שרות ללקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה נערכה בדיקה מול רכזת מידע לציבור. מהבדיקה עלה, כי בתאריך 28912 שונו לוחות הזמנים בהתאם למעבר לשעון החורף והנסיעה האחרונה בקו 29 מכיוון הרצליה שונתה לשעה 1615 . חשוב לציין, כי דאגנו לעדכן את המידע מבעוד מועד בערוצי המידע השונים שלנו. בנוגע לתלונת הלקוח על עדכון שגוי בלוח הסולארי במוצ"ש הנושא הועבר לבדיקה של הגורמים הרלוונטיים. תגובה:
יצירת קשר עם הלקוח ועדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה