שינוי שעות פעילות ללא עידכון הנוסעים |
נושא התלונה: |
יום שישי 05 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה 5/10 בחזרה מהים בהרצליה,הגעתי לתחנה בחניון "ארנה" בשעה 16.45 ולתדהמתי גיליתי בשלט כיתוב שהפעילות הופסקה כבר ותחודש במוצאי שבת בשעה 18.00.עד לפני שבוע,קו 29 פעל עד השעה 17.15 בימי שישי וערבי חג.
ללא התראה או שילוט בולט,שונו שעות הפעילות,נאלצתי לחפש מונית,תמורת 45 ש"ח,כדי לחזור לעיר הרצליה.
הבוקר ,7/10 צלצלתי למוקד החברה,הבחורה שענתה,הבהירה לי כי עלי
להתקשר למוקד בכל פעם כדי להתעדכן ,מה, באמת?
זה לא השרות שאני מצפה,לא לשם כך רכשתי רב קו,כדי לנסוע במוניות.
המצחיק, שבמוצאי שבת ה 6/10 האוטובוס הראשון,בקו 29 יצא מה"ארנה"להרצליה בשעה 16.00 וזאת למרות הכיתוב בלוח 18.00.
בקיצור בלגן.
לא זו הדרך לתת שרות ללקוחות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|