פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אלימות מילולית, השפלה ועלבון ע"י חברת מטרופולין! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 14.10 בשעה 16:30 עליתי על קו 47 בתחנת בית הכנסת הגדול. בעודי עולה על האוטובוס החזקתי מנת פלאפל ביד. הנהג החל לצרוח עלי עוד בטרם הספקתי לעלות לאוטובוס. לא די בכך, אלא אף דומם את המנוע באמצע הרחוב בטענה כי עלי לזרוק את האוכל בטרם ימשיך בנסיעה.
נוסעי האוטובוס ההמומים לא הבינו מה קורה, אך הנהג המשיך בשלו. לאחר שאשה מבוגרת שאלה אותו האם הוא נורמאלי זה ענה "אם הייתי נורמאלי נראה לך שהייתי נהג אוטובוס?!".
מדובר על נהג תחבורה ציבורית, אשר משבית את התנועה ברחוב ומזלזל בנוסעים, תוך שהוא קובע כללים משל עצמו החלים באוטובוס "שלו".
עצוב לראות כי חברת מטרופולין מעסיקה נהגים שכאלו, אשר פוגעים קשות בתדמיתה.
הושפלתי ובויישתי ע"י הנהג והנני ממתין לתגובץ החברה לרבות פעולתה בנושא דנן. לא יתכן כי נהג תחבורה ציבורית יחסום רחוב שלם, תוך זלזול בזמנם של הנוסעים ובהם באופן אישי.
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניות ציבור שם ותפקיד:
על פי תקנה 463 בתקנות התעבורה, לא ירשה הנהג לנוסע להעלות עימו לאוטובוס דבר העלול ללכלך או לפגוע באדם או בלבושו... מטרתה של תקנה זו היא לאפשר לכלל הנוסעים באוטובוס ליהנות מנסיעה נעימה באוטובוס נקי, ולכן יש באפשרותו של הנהג לפנות לנוסע ולבקש שלא יעלה עימו אוכל שעלול ללכלך את האוטובוס. עם זאת, יחסו של הנהג כפי שתואר בפנייתו של מר רייט אינו עולה בקנה אחד עם ערכי השירות שלנו ולכן נדאג לטפל בנושא בכדי למנוע הישנות יחס זה.
מנהלת פניות הציבור ניסתה מספר פעמים ליצור קשר טלפוני עם הלקוח אך ללא הצלחה ולכן נשלח מייל ובו מספר טלפון לחזרה.
תגובה:
זימון הנהג לבירור. יצירת קשר עם הלקוח על ידי מנהלת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה