פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירת אוטובוס בצומת עלומים\סעד נושא התלונה:
רובינשטיין דודי שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.10.12 (יום ב') המתנתי בצומת עלומים\בארי (תחנה מס' 15624) לקו 353 לכיוון תל אביב.
המתנתי בתחנה מ15:30 , בשעה 16.10 עבר האוטובוס קו 353 במקום במהירות, לא טרח לבדוק ולא עצר בתחנה ! ראיתי את האוטובוס חולף במהירות, לא הספקתי לרשום את מספרו מהמהירות בה נסע. ראיתי בבירור שיש באוטובוס מקומות פנויים.
אני כנוסע כלקוח הרגשתי אוויר, כלום ! עוגמת נפש, עלבון ובזבוז זמן משווע.
הייתי מצפה שהנהג יעשה את תפקידו נאמנה ובמיוחד בקו שהתדירות לא גבוהה ובאזור שאין בו נגישות תחבורתית רציפה. ולא שיאיר לקוחות מאוכזבים בתחנה.
ברור\תשובה\פיצוי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר רובינשטיין אותרה הנהגת שביצעה את הנסיעה.
פנייתו של מר רובינשטיין ופרטי הנהגת הועברו לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. הפנייה תטופל בהתאם לממצאי הבדיקה.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועידכנה אותו אודות הטיפול בפנייתו.
תגובה:
בדיקה וטיפול בפנייה על ידי נציגי מחלקת התפעול. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועידכנו אודות הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה