|
|
|
|
|
|
איחור תמידי של קו 388 לערד |
נושא התלונה: |
שמעוני מזלית |
שם/כינוי: |
יום רביעי 17 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
מזה שש שנים אני נוסעת בוקר בוקר בקו 388 לערד, האוטובוס יוצא בשעה שבע בבוקר מתחנה. מרכזית באר שבע.
בחודש האחרון באופן יום יומי האוטובוס יוצא מאוחר מהתחנה המרכזית מה שגורם לאיחור משמעותי בהגעה לערד
לדוג ביום רבעי האחרון האוטובוס הגיע לתחנה שליד השוק הערוני בבש בשבע ועשרה והמרחק בין התחנה המרכזית לשוק הוא דקת נסיעה
נא טיפולכם בעניין בהקדם
|
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה בכדי לקבל פרטים נוספים אודות פנייתה.
הפנייה הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול והובטח ללקוחה כי הפנייה תטופל בהתאם לממצאי הבדיקה.
אנו מבטיחים להמשיך ולשפר את השירות ואת חווית הנסיעה בכדי לאפשר ללקוחותינו נסיעה נעימה. |
תגובה: |
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. בדיקה וטיפול בפניה על ידי נציגי מחלקת התפעול. |
פתרון: |
|
|
|