פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירת אוטובוס בתחנה נושא התלונה:
גולדרייך עמוס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום 18/10/12 המתנתי בתחנה המרכזית בהרצליה לקו 29 בכיוון למרינה בהרצליה. בשעה 17:21 נכנס למתחם התחנה אוטובוס שהגיע מכפר סבא, אך לא התקדם לכיוון תחנת העצירה למרות שהיו נוסעים שחיכו לו (ואני ביניהם) אלא שנהג האוטובוס חתך את מתחם התחנה המרכזית בנסיעה ויצא מהתחנה. האוטובוס גם לא היה מלא. נאלצנו להמתין לאוטובוס הבא שהגיע בשעה 17:38. האוטובוס שהגיע ולא עצר היה רשום גם בלוח האוטובוסים האלקטרוני. דבר זה מהווה הפרת תנאי הרישיון והוא לא חוקי. אני מתכונן לפנות בימים הבאים גם לגורם המתאים במשרד התחבורה ולאמון הציבור. אני שוקל גם לתבוע את מטרופולין בעניין בבית המשפט לתביעות קטנות.
דיווח למשרד התחבורה ולאמון הציבור. תביעת חברת מטרופולין פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
לילך פנחסוב-מנהלת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה העלו, כי הנהג שביצע את הנסיעה דיווח שהאוטובוס מלא עם נוסעים בעמידה ולכן לא יכול היה לעצור בתחנה בה המתין הלקוח. על פי תקנות התעבורה, אוטובוסים ציבוריים מורשים להסיע מספר מוגבל של נוסעים בעמידה, אי לכך ייתכנו מצבים בהם אין באפשרות הנהגים להעלות נוסעים נוספים, וזאת בשל מגבלת החוק ותקנות התעבורה.
הלקוח עודכן אודות ממצאי הבדיקה ופנייתו הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול בחברה.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו אודות ממצאי הבדיקה. טיפול בפנייה על ידי מחלקת התפעול בחברה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה