פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תאונה נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/1/2013. בשעה 1845 לערך נסעתי עם רכבי הפרטי ברחוב ויצמן בכפר סבא בצידו הימני של הכביש מכיוון מזרח למערב.
עם הגעתי לצומת הרחובות ויצמן-הרצל התחלף הרמזור לירוק וכבר אז היה ברור שרחוב ויצמן עמוס בכלי רכב והתנועה עצרה במקום.
נהג האוטובוס שמספרו 6363770 שהבחין בכך המשיך לנסוע ונעצר מעט אחרי הצומת וכמובן שכל כולו חסם את צומת הרחובות ויצמן-הרצל.
אני כאמור נסעתי בנתיב הימני חציתי את הצומת ונעצרתי מעט לפני האוטובוס תוך הסטת רכבי במטרה להשתלב בנתיב השמאלי מאחר והנתיב הימני היה חסום על ידי כלי רכב שחנו בצד ימין ויכולתי להמשיך בנסיעה אך ורק על ידי השתלבות בציר הנסיעה השמאלי.
בשלב הזה כל כלי הרכב היו במצב עצירה מוחלטת לפחות כ 30 שניות.
תוך כדי העצירה נהג האוטובוס החליט להתקדם אט אט ולעצור עד כדי כמעט מגע עם רכבי ( עשה זאת לפחות פעמיים) כל זאת ואני משער:
1.למנוע ממני להשתלב בתנועה למרות שרכבי נמצא לפניו.
2.לפנות את האוטובוס ממרכז הצומת החסום על ידו.
ברגע שהנתיב התפנה התחלתי בנסיעה אולם האוטובוס היה קרוב מאוד למכוניתי, בשל התקדמותו של הנהג קודם לכן מה שגרם להתחכך ברכבי.
כתוצאה מכך ניזוק רכבי בצידו השמאלי (שפשוף דלת, כנף וניתוק הפגוש בצידו השמאלי).
לו נהגכם היה מציית להוראה שאין להכנס לצומת כאשר נתיב הנסיעה שלו חסום היתה יכולה למנוע פגיעה במכוניתי.
נהג האוטובוס גרם לפגיעה ברכבי בכך שרצה לפנות את הצומת כדי לחפות על עבירת התנועה שביצע וניסה למנוע ממני להשתלב בנתיב הנסיעה.
אבקש לפצות אותי על הנזק שנגרם לרכבי כתוצאה מרשלנותו של נהגכם.
אשמח להעביר את פרטי הנהג ברגע שתיצרו עימי קשר.
בתודה,
כספי סוג הנזק :
פיצוי בגין נזק פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה.
פנייתו של מר אלזם הועברה לבדיקתו ולטיפולו של קצין הבטיחות בחברה.
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם מר אלזם ועדכנה אותו אודות הטיפול בפנייתו.
תגובה:
איתור הנהג. טיפול בפנייה על ידי קצין הבטיחות. עדכון הלקוח אודות הטיפול בפנייתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה