פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על אי עצירה בתחנה והתנהגות פוגענית של נהג נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

אני תושבת תל אביב בת 70. בתאריך 15.1.2013 בשעה 9:19 נסעתי בקו 90 של חברת מטרופולין מס אוטובוס 3643878, נהג - 2663527307. עם עלייתי ביקשתי מהנהג שיעצור לי ליד שכונת בבלי. עם ההתקרבות לשכונה נעמדתי לידו והזכרתי לו לעצור.
כאשר הגענו לתחנה הנהג לא עצר. ביקשתי ממנו לעצור והוא אמר באופן פוגעי, מזלזל ובגסות שמכיוון שלא צלצלתי בפעמון אין בכוונתו לעצור. התחנה הבאה נמצאת במרחק רב מבבלי ונאלצתי ללכת מרחק רב.
אבקשכם לטפל בנהג הפוגעני והגס ולקבל תגובה על תלונתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אבקשכם לטפל בנהג הפוגעני והגס ולקבל תגובה על תלונתי. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גב' גרובמן אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור.
חשוב לציין, כי הנוסעים מתבקשים לצלצל בפעמון בטרם ההגעה לתחנה בה הנם מעוניינים לרדת. באמצעות צלצול הפעמון יודע הנהג כי הוא מתבקש לעצור בתחנה הקרובה
בבירור שנערך מול הנהג, התבקש לפעמים הבאות להתחשב במקרים יוצאי דופן כגון זה של גב' גרובמן ולאפשר לנוסע לרדת בתחנה במידה ופנה בטרם ההגעה לתחנה וביקש זאת גם אם לא צלצל בפעמון.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה.
תגובה:
איתור הנהג וזימונו לבירור.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה על אופן הטיפול בפנייתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה