פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור של קו 29 נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חיכיתי היום מ8:10 עד 8:59 לקו 29 - קו שאמור להגיע כל 7-10 דקות. זאת ממש לא פעם ראשונה. וכל קו אחר שהגיע מהאיזור כן עבר בתחנה. מה אני אמורה לעשות שכל פעם אני מאחרת לעבודה בגללכם? למה אתם לא מטפלים כבר בבעיית איחורים הרצינית של הקווים שלכם? מתי אני אוכל לסמוך על מטרופולין?
וגם בזבוז של כסף סוג הנזק :
שאחת ולתמיד קווי מטרופולין יגיעו בשעה שבה הם אמורים להגיע, ואם קו אחד נתקע אז שיוציאו עוד אוטובוס במקום פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בכדי לקבל פרטים נוספים הרלוונטיים לבדיקת הפניה שם התחנה בה המתינה וכיוון הנסיעה. לאחר מכן הפנייה הועברה לבדיקת מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה הראו, כי בתאריך 112 כל הנסיעות בקו 29 בין השעות 0800-0900 החלו בזמן מתחנת המוצא ובהתאם ללוח הזמנים. חשוב לציין, כי גב' לביא המתינה בתחנת ביניים ולא בתחנת המוצא- זמני ההגעה של האוטובוסים לתחנות הביניים הינם זמנים משוערים שיכולים להיות מושפעים מגורמים חיצוניים שונים כגון עומסי תנועה, מזג האוויר ועוד.

מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה וממצאי הבדיקה.
תגובה:
בדיקת הפנייה על ידי מחלקת התפעול ובאמצעות מערכת האיתור והבקרה ISR המותקנת באוטובוסים.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה על אופן הטיפול בפנייתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה