|
|
|
|
|
|
לא עצר בתחנה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אבן גבירול 152 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מספר מכוניות עמדו בתחנה האוטובוס העלה נוסעת שרצה אליו לפני התחנה. בתחנה היו אנשים שחיכו בסבלנות לעצירת האוטובוס במתחם של התחנה. אולם להפתעתינו הנהג של קו 47 בשעה 13:18 לא עצר! למרות שראה את האנשים בתחנה שמסמנים לו לעצור!!!!
ממש חוצפה של הנהג לצפות שכל האנשים ירוצו לאוטובוס שעוצר לפני התחנה.
מה גם שחלקם מבוגרים. זהו התנהגויות מבזה!
זלזול בזמן הלקוחות!
לא ייתכן שנהג לא יעצור בתחנה.
|
עוגמת נפש וזלזול |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיון שירי- רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה ופרטיו ופרטי הפנייה הועברו לידיעתו ולטיפולו של מנהלו הישיר.
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות אופן הטיפול בפנייתה.
|
תגובה: |
זימון הנהג לבירור.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה. |
פתרון: |
|
|
|