פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 369 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בקר טוב אני אבו מוסא נוסע כל בקר בקו 369 מלהבים עד גדירה בתריך 3.3.13 בשעה 5.26 אני היתי בתחנה מחכי לקו 369 הנהג עצר והמשיך בחיוך יפה אני ביום זה מתעקו מלהגיע לעבודה וגרם בנשר בבקר אני עובד בחברה מסודרת ואני מחויב להגיע בזמן לעבודה נ.ב זה היה האטובס השני בבקר אבקש לתפל בבעיה וזה היה לא טוב דחף

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפניה אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לברור. בברור מסר הנהג, כי בקרבת התחנה חנה רכב פרטי אך אף נוסע לא המתין בתחנה ולכן לא עצר בתחנה זו. רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועדכנה אותו אודות גרסת הנהג. לטענת הלקוח הנהג אינו צודק והוא היה במקום. למרות הגרסאות הסותרות, הובטח ללקוח כי נמשיך ונבצע בקורות בקו שירות זה בכדי למנוע מקרים של אי עצירה בתחנה ללא הצדקה.
מר אבו מוסא ציין, כי נסע עם קו השירות שהגיע לאחר מכן לתחנה- כעבור כרבע שעה.
תגובה:
איתור הנהג וזימנו לברור. עדכון הלקוח אודות הטיפול בפנייתו. המשך מעקב ובקרה בקווי השירות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה