פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיסת נוסעים קו ת״א ב״ש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קו 380 שישי 14:35 הנהג העלה יותר נוסעים ממספר המושבים באוטובוס כך שבמהלך הנסיעה עמדו עוד כחמישה אנשים. הנסיעה באופן זה לא נעימה ולא בטיחותית
בנוסף נשמח לגדר מתכת שתסמן את התור לאוטובוס כדי להמנע מהמצב הקיים בו אנשים נמעכים ונדחסים בתור. המצב הוא כזה שאנשים מבוגרים.נאלצים להדחס בתור ואז לשבת על רצפת האוטובוס או לעמוד כל הדרך לב״ש. מצב זה מבייש אותי כאזרחית וכלקוחה של מטרופולין ובמס׳ צעדים אשר לא כרוכים בעלות גבוהה אם בכלל נתן לתקן מצב זה. אודה לכם מקרב לב אם בעיה זו תטופל. תודה ליאת.
העלאת מס׳ נוסעים כמס׳ המושבים באוטובוס וגידור התור כך שלא יתפשט לרוחב ואנשים ידחסו פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
בהתאם לתקנות התעבורה,מורשה הנהג להסיע עד 10 נוסעים בעמידה. עם זאת, פנייתה של גב' זכאי הועברה לבדיקתם ולטיפולם של מחלקת התפעול בחברה ותיבדק אפשרות לתגבור הקו בימי שישי בצהריים. כמו כן, תיבדק אפשרות מול חברת "נתיבי איילון" המתחזקת את מסוף 2000 לגידור רציף העליה לאוטובוס.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה.
תגובה:
בדיקת אפשרות לתגבור נסיעות. עדכון הלקוחה אודות הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה