פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עצירה מאוחרת ודיבור בגסות של נהג נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שלישי 12.3 בשעה 19.30 חיכינו באבן גבירול בתל-אביב מול מוזיאון תל אביב לאוטובוס מקו 149. הנהג עבר ביעף וממש ברגע האחרון מש"תפס" את מבטי עצר קצת אחרי התחנה. משעלינו לאוטובוס פנה אלינו בגסות בדורשו לדעת מדוע לא סימנו לו בצורה מפורשת שיעצור . האם התכוון שנרים יד כמו בטרמפידה או אולי שנרקוד או נשרוק ?
מבקשת לוודא שתרעננו נוהלים אצלכם. אם אנשים עומדים בתחנה ברור שעל הנהגים לעצור !!
אשמח לקבל תגובה הכוללת מידע על מה שנעשה בנדון.
תודה
מיכל
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר עם הלקוחה בכדי לוודא את פרטי הנסיעה ומאחר שלא ניתן היה לקבוע בוודאות מי הנהג אשר ביצע את הנסיעה עקב חוסר פרטים, עודכנה הלקוחה כי נדאג לרענון נוהל עצירה בתחנות לכלל נהגי החברה בכדי למנוע הישנות מקרה זה. תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. רענון נוהל עצירה בתחנות לכלל הנהגים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה