פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נהג בקו 48 נושא התלונה:
סטולרו תמר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנהג קייסי אליצור מס' נהג 2599347211 מס' אוטובוס 63-665-70 נסעתי איתו ביום רביעי ה-1.5.13 בשעה 13.15 משוק הכרמל להרצליה, הדליק הרדיו ממש חזק מאד וכשביקשתי שיחליש, אמר לי ללכת לשבת בסוף האוטובוס!! האם זו התנהגות נאותה של נהג כלפי הנוסעים!!??
הייתי ממש המומה, הלכתי לשבת במקומי והוא לא השכיל להחליש את הרדיו, זלזול גמור וגם עלבון לשכל הישר, מקלקל את שם החברה שלכם!! בברכה, תמר סטולרו
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
יחסו של הנהג כפי שתואר בפניה אינה עולה בקנה אחד עם ערכי השירות ונהלי החברה ולכן עם קבלת הפניה רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ובמקביל הועברה הפנייה לבדיקה וטיפול של מחלקת התפעול.
הנהג אותר וזומן לשימוע הנערך על יד מנהלו הישיר והובהרה לנהג משמעות מעשיו.
הנהג התנצל והתחייב כי המקרה לא יחזור על עצמו.
תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה. המשך טיפול מול הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה