|
|
|
|
|
|
אי איסוף |
נושא התלונה: |
שבת 18 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הסעתי את בני החייל לקו 247,על מנת שיגיע לבית החייל .הנהג סגר בשלוש תחנות את הדלת לפני שבני עלה.וזאת למרות שהגיע לתחנה,אך חצי מטר מדלת האוטובוס.הנהג לא התייחס לצפירותי והמשיך בנסיעה.
המעשה חזר מהתחנה ליד מרכזית כ.ס ועד תחנה אחרי צומת רעננה,שאז בפעם הרביעית החלטתי לחסום את האוטבוס,שסגר לו ממש בפרצוף.חלפו דקות עד שהואיל לפתוח להכנס.יחס מגעיל לחייל סיירת בדרכו לשירות.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
נזיפה חמורה בנהג ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיון שירי- רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
עם קבלת פנייתה של גב' חדד אותר הנהג שביצע את הנסיעה וזומן לבירור.
חשוב לציין, כי הנוסעים מתבקשים להמתין בתחנה בטרם הגעת האוטובוס לתחנה- ובמקרה זה בנה של גב' חדד לא המתין בתחנה אלא היה בדרכו לתחנה.
בבירור שנערך מול הנהג, התבקש הנהג לפעמים הבאות להתחשב במידת האפשר במקרים יוצאי דופן כגון זה של גב' חדד.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה.
|
תגובה: |
איתור הנהג וזימונו לבירור.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה על אופן הטיפול בפנייתה. |
פתרון: |
|
|
|