פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 369 לא עצר בתחנה נושא התלונה:
אמיניה חן שם/כינוי:
‏יום שני ‏27 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב המתנתי כמו בכל יום לקו 369 מאזור לצומת קסטינה.. בשעה 7 ועשרים ראיתי את האוטובוס ברמזור קמתי מתוך התחנה ויצאתי לשפת הכביש . הנהג עבר בתחנה ללא שעצר בה- למירב חוצפתו הנהג הוסיף לצחוק לי בפנים ואף ביצע כלפי תנועה של אצבע משולשת..
עלבון סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה נערכה בדיקה על ידי מחלקת התפעול. בבדיקה לא נצפה אוטובוס בקו 369 בשעה 0720 בתחנה באזור. בשעה 0715 עבר בתחנה קו 369א ובשעה 0725 עבר בתחנה קו 369. נערך בירור מול שני הנהגים שעברו בתחנה 0715, 0725, שניהם מסרו כי עצרו בכל תחנה בה המתין נוסע ובאזור לא המתינו נוסעים ולכן לא עצרו בתחנה זו ושניהם שללו על הסף את הטענה כי סימנו בידם סימן כלשהו לנוסע.
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם מר אימניה ועדכנה אותו אודות הטיפול בפנייתו.
תגובה:
בדיקה וטיפול בפנייה על ידי מחלקת התפעול בחברה. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה