|
|
|
|
|
|
369 (באר שבע צפונה) אי הגעה |
נושא התלונה: |
יום שני 27 מאי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חיכיתי ביחד עם כל שאר הנוסעים בתחנה מרכזית באר שבע לאוטובוס, אך האוטובוס לא הגיע בזמן ויצא בזמן (היה צריך לצאת בשעה 05:55).
הוא יצא מתחנה מרכזית באר שבע רק בשעה 06:05. דבר זה עיכב אותי (ואת כל שאר הנוסעים) ב-10 דקות לפחות.
|
הגעה בזמן הראוי+פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר פרץ נבדקה וטופלה על ידי מחלקת התפעול בחברה. ממצאי הבדיקה העלו, כי מדובר היה בטעות אנוש של הנהג בהבנת סידור העבודה שנמסר לו. דאגנו לטיפול באופן מיידי מול הנהג בכדי למנוע הישנות המקרה.
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם מר פרץ ועדכנה אותו אודות הטיפול בפנייתו. |
תגובה: |
בדיקה וטיפול בפנייה על ידי מחלקת התפעול. עדכון הלקוח אודות הטיפול בפנייתו. |
פתרון: |
|
|
|