פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחנה בעייתית נושא התלונה:
תורג'מן  אורטל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באופן קבוע במשך חודשיים קו 47/48 מחליטים לראות את התחנה ברחוב בני אפריים פינת שיטרית ולהתעלם מהנוסעים בתחנה , זמני ההמתנה שלהם ארוכים ולכן כל חוסר עצירה שכזו גורמת להמתנה ארוכה .
אני עובדת עם אפליקציית איפה- בוס ומגיעה תמיד לפני האוטובוס ותמיד הם לא עוצרים עד שבסוף אני לורחת 89 שגם עובר ביעד שלי .
היום הנהג התקרב לתחנה ראה אותי עומדת והמשיך את הנסיעה למרות שסימנתי לו זה קרה בשעה 08:47 !!!!
אני בכל פעם מגיעה באילור לעבודה בגלל השטות הזו למרות שאני יוצאת מוקדם ומכינה לו"ז נסיעה ע"פ האפליקציה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתה של גברת תורג'מן אותר הנהג והפנייה הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. הפנייה תטופל בהתאם לממצאי הבדיקה.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עימה ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה.
תגובה:
בדיקה וטיפול בפנייה על ידי נציגי מחלקת התפעול. יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה אודות הטיפול בפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה