פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ממושכת בתחנה מחמת אי עמידה בלוחות זמנים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אנו זוג קשישים, כבדי ראיה ולא ניידים, כמעט פעם בשבוע נוסעים לת"א עם קו 149 מהתחנה ליד מסוף רעננה (מול קניון הצומת), מגיעים לתחנה בשעה 09:30 כדי לעלות על האוטובוס האמור להגיע ב 09:40.
זה כמה שבועות שהאוטובוס האמור מגיע בשעה 09:55 ובזמן זה ממתינים בחום ובשמש ובעמידה.
הערה: בחורף ובגשם המצב לא שונה, ולמרות לבוש חם ומטריות האוטובוס מאחר ומגיעים ליעד רטובים ורועדים מקור.
לפני כשבועיים עבר האוטובוס האמור ולא אסף נוסעים, לבא אחריו המתנו עוד כעשרים דקות. דבר דומה קרה לפני שבוע.
אתמול (3 ליוני) הגענו לתחנה בשעה 09:15 כדי לעלות על אוטובוס מוקדם יותר, אך עד 09:50 לא הגיע שום אוטובוס, בסוף הגיעו שניים בבת אחת ! ובתחנה הראשונה בדרך ראינו את האוטובוס השלישי. כך שהגיעו לת"א שלושה אוטובוסים כמעט יחד.
זו התנהגות של זלזול בציבור נוסעים, אי עמידה בלוחות זמנים.
מנסים לעודד שימוש בתחבורה ציבורית - אך זו לא הצורה של יחס מצד חברתכם לציבור.
ולסיום, אם אפשר היה להגדיל את גגוני התחנות כדי לזכות בהגנה יותר טובה מהגשם ומהשמש.
המתנה ארוכה בחום ובשמש סוג הנזק :
עמידה בלוחות זמנים, הוספת עוד אוטובוס בשעות הבוקר כפי שצויין בגוף התלונה כדי שאפשר יהיה לאסוף נוסעים גם בתחנה ליד מסוף רעננה. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה אותר הנהג שביצע את הנסיעה והפנייה הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול.
מהבדיקה עלה, כי האיחור נגרם כתוצאה מכך שהנהג איחר בהגעתו מנסיעה קודמת ולכן נושא זה טופל באופן מיידי בהיבט סידור העבודה לנהג בכדי למנוע את הישנות המקרה.
מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועדכנה אותו אודות הטיפול בפנייתו.
תגובה:
בדיקה וטיפול בפנייה על ידי נציגי מחלקת התפעול. יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו אודות הטיפול בפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה