פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עצירות אוטובוסים בתחנות נושא התלונה:
אל אסד רואן שם/כינוי:
‏יום שני ‏03 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
[email protected] כתובת:
תיאור הבעיה:
1. אני נערה מכפר לקיה , עובדת בבאר שבע ונוסעת כל יום בקוו ה63 או 30 .
2. רוצה להלונן על נהגים שלא עומדים בתחנות ומאחרים . מספר פעמים המתנתי לאוטובוס בתחנות מיועדות , אוטובוס עובר בלי לעצור בתחנה , זה למרות שיש מקומות ריקים והצביעה שלי הממושכת.
3.זה בכלל לא מקובל , אחרי יום עבודה מלא ומעייף , אוטובוס עובר בלי לעצור בתחנה , ובכך אני מאחרת בחזרה לביתה ולעוד התעייפות. אני והרבה חברי סובלים ,מתלוננים, וכבר נמאס לנו מהאי סדר שפוגע בסדר יום שלנו. וזה לא מקובל מבחינתבם , כברור שאתם חברה מובילה ולא רוצה לפגוע בשירות של לקוחותכם, ולא מבחינתנו כמובן.
4.לדוגמה: ביום שני 3.6.2013 , בשעה 17:50 אוטובוס מספר 30 עובר מתחנה שליד מעונות סטודינטים לא עוצר למרות שהצבעתי לה ויש הרבה מקומות ריקים. אותו מקרה בתחנה שמול הוט. למרות שמספרי הקווים מופיעים בשלט שליד התחנה.
4. מבקשת בכל לשון של בקשה , לטפל בנושא זה ולדאוג לוותור הבעיה במסגרתכם, כי אם לא תטופל אני הולכת להעביר אותה לגופים אחרים שיטפלו בה .

ותודה מראש
רואן אל אסד
[email protected]
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור ניסתה מספר פעמים ליצור קשר טלפוני עם גב' רואן אך ללא הצלחה- לא היה מענה ובכל פעם הושארה הודעה במשיבון.
בפנייתה העלתה מספר נושאים- כגון איחורים ואי עצירה בתחנות אך ללא תאריכי האירועים ושםמספר התחנה בה ממתינה, לצערנו אין באפשרותנו לבדוק זאת ללא נתונים אלה.

בסעיף מס' 4, ציינה גב' רואן כי בתאריך 3.6.13 קו 30 עבר בתחנה מעונות הסטודנטים בב"ש בשעה 1750 ולא עצר. סעיף זה נבדק באמצעות מערכת האיתור והבקרה ISR וממצאי הבדיקה הראו, כי אוטובוס בקו 30 עצר בתחנה בשעה 174535 ולמשך כדקה. מכאן שאין אנו מוצאים הצדקה לתלונה זו.

במידה וגב' רואן תמסור את הפרטים החסרים לבדיקת שאר האירועים לגביהם פנתה, נשמח לבדוק ולעדכנה אודות ממצאי הבדיקה.

תגובה:
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה לצורך קבלת נתונים הרלוונטים לבדיקת הפניה. בדיקה של סעיף מס' 4 על ידי מערכת האיתור והבקרה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה