פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס פוגע של נהג האוטובוס, וגביית כסף שלא לצורך. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאיך 30/3/06 השתחררתי משירות מילואים, בשיחרורי קיבלתי ע"פ הנוהת תווי נסיעה בתחבורה ציבורית.כשהגעתי לתחנה המרכזית בבשאר שבע רציתי לעלות על קו 369 של חברת "מטרופולין". כשעליתי לאוטבוס הצגתי לתומי את התווים שקיבלתי אולם הנהג (השם שמור עימי מטעמי פרטיות, מספרו האישי 012) אמר לי כי התווים אינם בתוקף כיוון שמוטבע בחותמת תאריך שהוא 10 ימים קודם לכן (20/03) בליבי כעסתי על אותו פקיד צבאי שלא היה מספיק ערני לעניין, ושילמתי את מלוא דמי הנסיעה (15 ש"ח) לאחר נסיון שיכנוע כושל של הנהג שהסתיים בהרמת טונים מצידו.
האוטובוס המשיך להתמלא עד אפס מקום. והנהג הלך לבדוק אם ישנם עוד מקומות פנויים. וכשהגיע לאחד הנוסעים החל לצעוק עליו שהוא לא שילם וכי עליו לרדת. מסתבר שאותו נוסע שלצערי אינני יודע מיהו סבל מאותה בעיה שלי אלא שהוא היה יותר עקשן ולא הסכים לשלם. הנהג המשיך לצעוק עליו ואמר שלא ייסע עד שאותו נוסע יירד מן מן האוטובוס אולם הנוסע סרב לרדת בטענה שהכרטיס שלא בתוקף. בשלב זה הנהג ירד ושני נוסעים החלו להתנכל לאותו נוסע כיוון שהוא מעכב את כולם ואף איימו עליו. במקביל התקשרתי לאחראי כח אדם אצלי ביחידת המילואים ע"מ לברר את העניין, הוא אמר לי שאין קשר בין התאריך בחותמת לבין תוקף השובר ושאת התוקף ממלאים בעט. לאחר כמה דקות הנהג חזר (כנראה לאחר בירור שהראה לו שטעה) והסכים לתת לנוסע ההוא נסיעה בחינם. כשראיתי אני את הנהג ביקשתי שיחזיר לי את דמי הנסיעה אולם הוא סרב ואמר שהדבר איננו אפשרי, ושיחזיר לי את כספי רק באם יעלה נוסע שישלם את אותו סכום בדיוק! התחלתי לנסות לשכנע אותו אולם הוא סרב ושוב הטונים התחילו לעלות. בצר לי ניסיתי לפנות לחברה עצמה והתקשרתי למוקד שלהם לפניות הציבור תיארתי את המקרה ומסרתי את פרטי האישיים אולם עד כה לא נעניתי. מאוד נפגעתי מכך שלאחר ששירתתי את המדינה נהג חברת "מטרופולין" לא רואה לנכון לנהוג לפי חוקי המדינה ולאפשר נסיעה בחינם ועוד פוגע ומעליב אותי ואחרים כמוני לעייני אוטובוס שלם. ומאוד מעצבן שחברה שאמורה לספק שירות לא מגיבה לתלנונה שכזו בשום צורה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי על הנסיעה ועל עוגמת הנפש שנגרמה הן באוט פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
צחי נווה - פניות ציבור שם ותפקיד:
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח תגובה:
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה