פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי בגין אובדן רב קב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנקוב איבדתי באוטובוס (לילה) את הכרטיס.היו בו טעונות כרטיסיות של אגד בתל אביב,מטרופולין באר שבע קרית גת,קווים,תל אביב, ומטרודן בארשבע.לאחר פניות של שנה וטירטור לא קיבלתי את כספי חזרה היות ונאמר לי בדן(תל אביב שם הונפק)שאין סכום להעברה לכרטיס החדש ,משום חברה. השבוע אגד החזירה לי זיכוי ריאלי ,אך מטרופולין עדיין לא השיבה. ברשותי צילום 4 כרטיסיות אותן טענתי במטרופולין ,נסיעה לקרית מבאר שבע והפוך.כתבתי גם למשרד תחבורה ציבורית . אם לא הועבר אליכם ,מצרפת מכתבים אלה כרגע בפקס.
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' מהלר פנתה למחלקת פניות הציבור שלנו בתאריך 16.6.13 ומיד עם קבלת הפנייה נערכה בדיקה מול מחלקת הרב קו. ממצאי הבדיקה הראו, כי בכרטיס הקודם של גב' מהלר שאבד קיימת יתרת נסיעות. רכזת פניות הציבור, חניתה, יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות המשך הטיפול בפנייתה לצורך הטענה חוזרת של נסיעות אלה. הפנייה טופלה לשביעות רצונה. תגובה:
בדיקת הפניה על ידי מחלקת הרב קו. עדכון הלקוחה אודות המשך הטיפול בפניה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה