פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בזמנים< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשעה 19:27 חיכיתי בתחנת נמיר/ לבנון בתל אביב לכיוון הוד השרון, זוהי השעה שבה מובטח שהאוטובוס יגיע לתחנה. הקו של 19:27 לא הגיע לתחנה ה ונאלצתי לחכות 40 דקות לקו הבא (!) ו-10 דקות נוספות לקו הבא, שאיחר. סה״כ חיכיתי 50 דקות לאוטובוס כאשר הייתי בזמן המתאים בתחנה.
פיצוי כספי, ושיפור השירות על ידי עמידה בזמנים המובטחים והגדלת תדירות הקוים פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
נופר ביטון- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה מנהלת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה בכדי לקבל פרטים נוספים הרלוונטיים לבדיקת הפניה. לאחר מכן הפנייה הועברה לבדיקת מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה הראו, כי בתאריך 19.6.2013 כל הנסיעות בקו 249 בין השעות 1830 ל 1930 החלו בזמן מתחנת המוצא ובהתאם ללוח הזמנים. חשוב לציין, כי גב' לופו המתינה בתחנת ביניים ולא בתחנת המוצא- זמני ההגעה של האוטובוסים לתחנות הביניים הינם זמנים משוערים שיכולים להיות מושפעים מגורמים חיצוניים שונים כגון עומסי תנועה, מזג האוויר ועוד.
הנסיעה בקו 247 שמשוערת להגיע לתחנה "נמירלבנון" בשעה 1927 הגיעה לתחנה בשעה 1922.
תגובה:
בדיקת הפנייה על ידי מחלקת התפעול באמצעות מערכת האיתור והבקרה ISR המותקנת באוטובוסים.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה על אופן הטיפול בפנייתה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה