פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תעריף גבוה מן המחיר שהנני צריכה לשלם וסירב לזכות אותי למרות שהודה בטעותו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 4/7/2013 עליתי מתחנתה מרכזית החדשה בראשל''צ ביקשתי לקנות כרטיסיה של נסיעות ברב קו.הנהג גבה ממני לפי יותר לפי 14.70 במקום 11.40.הנהג בתגובה אמר שאין באפשרותו לתקן ולזכות אותי.כדי לקבל את ההפרש אני צריכה להגיע לתחנה מרכזית בת''א.שהנסיעה תעלה לי יות ובזבוז זמן. אני מבקשת לזכות אותי ולשלוח לי את ההפרש ללא עיכובים.כל שקל חשוב לי.
במקום לזכות בהנחה בכרטיסייה שילמתי מחיר גבוה מן הרגיל בלי כרטיסייה.מאוכזבת מן השירות של הנהגים.אני מבקשת לזכות אותי מייד
כספי סוג הנזק :
לשלוח לי את ההפרש בדואר רשום. פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור ניסתה ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה אך ללא הצלחה- לא היה מענה ולא משיבון להשארת הודעה בשני המספרים שמופיעים בפנייה. בכדי שנוכל לבדוק ולטפל בפנייה זו, עלינו לקבל את הפרטים הבאים מס' כרטיס רב קו, שם תחנת היעד, מס' הקו בו נסעה ושעת העליה לאוטובוס.
נשלח מייל ללקוחה עם פרטי יצירת קשר להמשך הטיפול בפנייה.
תגובה:
ניסיון ליצירת קשר טלפוני ושליחת מייל עם פרטי יצירת קשר להמשך הטיפול בפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה