פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תיאום בין הגעת האוטובוסים לבין מערכת הממוחשבת. מגיע לעיתים רחוקיםde נושא התלונה:
שיינין מריה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מתגוררת בשכונת הדרים בכפר סבא. יש לי בעיה רצינית מאוד שדורשת טיפול. כל פעם אינני מצליחה להגיע לעבודה בזמן מכוון שזמני הגעת האוטובוסים לא תואמים לאפליקציה. ברצוני לציין כי קו מספר 2 הוא היחיד שנוסע לכיוון העיר ואם הוא לא מגיע אין לי אפשרות אחרת...פעם האוטובוס הגיע עם פנציר ופעם הגיעו שניים יחד ולפני לא היה 40 דקות קו. הנני מסיימת לעבוד מאוחר בלילה בסביבות השעה 21:00 ואני כל פעם נתקעת בעיר וממתינה לקו 2 40 דקות ובנוסף הוא לא תמיד עוצר בתחנה.ביום שישי צהריים זה בכלל סיעוט להגיע הביתה...לא מדברת על זה שנהגי האוטובוסים נוסעים כמו משוגעים ולא תמיד מכירים את הדרך ואת התחנות. הבעיה הזאת היא לרוב האנשים המתגוררים בשכונה שלי ולכן אני מצפה להתייחסות וטיפול בהקדם. הפיתרון שאני יכולה להמליץ אליו הוא הגברת התדירות של הקו 2 או הוספת קווים נוספים באותו מסלול. אחרת אני אצטרך לפנות לראש העיר...תודה מראש על ההבנה. מריה.

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
רכזת פניות הציבור ניסתה מספר פעמים ליצור קשר טלפוני עם גב' שיינין אך ללא הצלחה- לא היה מענה ובכל פעם הושארה הודעה במשיבון.
לשם טיפול מקיף בפנייתה של גב' שיינין אנו זקוקים לפרטים נוספים כגון שם התחנה ומספר התחנה בה המתינה הלקוחה, תאריך האיחור ויעד הנסיעה.
לאחר קבלת פרטים אלה נשמח לבדוק את פנייתה של גב' שיינין ולעדכנה בממצאי הבדיקה.
תגובה:
ניסיונות ליצירת קשר והשארת הודעה עם מספר טלפון לחזרה. לאחר קבלת המידע הרלוונטי מהלקוחה תיבדק ותטופל הפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה