פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר בקווים ותנאי תחנה גרועים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר 3 פעמים שאני נאלצת לחכות 40 דקות לקו 29 לכיוון כפר סבא
בחום המטורף בתחנת רכבת הרצליה!!! זה נקרא שירות על הפנים! לאנשים יש סידורים וכל איחור עולה להם זמן וכסף!!! זו לא הפעם הראשונה שאני מתלוננת על זה וכלום לא נעשה בנדון!!! אני משלמת כסף כדי לקבל את השירות הכי טוב וזה לא קורה! החום מטורף בחוץ והתחנות לא חוסמות את השמש .. זה בלתי נסבל!
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה בכדי לקבל פרטים נוספים הרלוונטיים לבדיקת הפנייה. לאחר מכן הועברה הפנייה לבדיקתם של נציגי מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה הראו, כי בתאריך 15072013 הנסיעות בקו 29 בין השעות 0800-0900 החלו בזמן מתחנת המוצא ובהתאם ללוח הזמנים.
חשוב לציין, כי גב' חכים המתינה בתחנת ביניים ולא בתחנת המוצא. זמני ההגעה של האוטובוסים לתחנות הביניים הינם זמנים משוערים שיכולים להיות מושפעים מגורמים חיצוניים שונים כגון עומסי תנועה, מזג האוויר ועוד.
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכנה אותה אודות הטיפול בפנייתה וממצאי הבדיקה.
תגובה:
בדיקת הפנייה על ידי מחלקת התפעול ובאמצעות מערכת האיתור והבקרה ISR המותקנת באוטובוסים.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה על אופן הטיפול בפנייתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה