פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעינה של סכום גבוה מזה שצוין ללא החזרת עודף נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עליתי על קו 149 בכיכר רבין תל אביב, ביקשתי מהנהג שיטעין לי על הרב קו 2 נסיעות - הלוך וחזור והבאתי לו 50 שח. הוא הטעין את כל הכסף על הכרטיס. כששאמרתי שזה לא מה שביקשתי, הוא אמר שאני צריכה להיות יותר ברורה ושאין לו אפשרות לזכות אותי. בשביל זיכוי אני צריכה לנסוע לצומת רעננה.
אני לא חושבת שזה בסדר שאני צריכה לנסוע במיוחד לצומת רעננה בגלל טעות של הנהג. מהחינתי מטרופולין גנבו ממני 50 שח.
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם גב' אברהם בכדי לקבל פרטים נוספים הרלוונטיים לבדיקת הפנייה. פנייתה של גב' אברהם הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. אנו נדאג לזמן את הנהג להדרכת כרטוס חוזרת בכדי למנוע הישנות המקרה.
הוסבר ללקוחה, כי על מנת לבטל את ההטענה בכרטיסה, היא מתבקשת להגיע לעמדה השירות מאחר ופעולה זו לא ניתנת לביצוע מרחוק. כמו כן הוסבר, כי באפשרותה לעשות שימוש ביתרה זו גם בקווי אגד ודן באזור- דבר אשר פתר עבורה את הבעיה.
תגובה:
יצירת קשר עם הלקוחה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה