פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהגות נהג מטרופולין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שמי רעות לוי, אני נוסעת בקווי מטרופולין יותר מ6 שנים הלוך חזור לתל אביב, היום נתקלתי בהתנהגות מחרידה של נהג מטרופולין שלמה הרר, מספר עובד 279, מספר רכב – 61-344-63. התנהגות שכמותה לא ראיתי אף פעם.

הגעתי לתחנת האוטבוס לקו 369 לתל אביב בקסטינה, האוטבוס עמד בתחנה ומלפניו עמד אוטבוס של חברה אחרת-חוסם לו את היציאה מהתחנה. הגעתי בדיוק כשהנהג סגר את הדלתות ודפקתי פעם אחת על הדלת - הנהג לא שמע, דפקתי עוד פעמיים מעט יותר חזק והוא שמע ופתח את הדלת.

אמרתי לנהג 'לא שמעת שאני דופקת על הדלת?' הנהג התחיל לצרוח עליי שאני חוצפנית, מה פתאום אני דופקת לו על הדלת ושעוד שנייה הוא יעשה לי - פה הוא נעצר, בזמן שהוא מניף יד לכיווני באוויר.

אני כבר העברתי כרטיס רב-קו ובעצם שילמתי בזמן שהנהג צועק - ושאלתי, ''תעשה לי מה?'' בתגובה הנהג צעק שאני אכנס מהר שלא יעיף אותי מהאוטבוס, שאני חוצפנית ואכנס מהר פנימה לפני שהוא יעיף אותי מהאוטבוס.
הכל בצורה ברוטלית ואלימה.

הודעתי לנהג שאני הולכת להגיש עליו תלונה, וביקשתי את פרטיו האישיים, הוא המשיך לצעוק עליי ולמזלי אני יודעת מאיפה לקחת את הפרטים כי כמה מחבריי נהגים. יש לציין שעוד אנשים פנו אליי באוטבוס וביקשו את פרטיי הנהג להגיש תלונה גם הם על התנהלותו הברברית והאלימה.
הנהג סגר את הדלת והתקדם כ2 סנטימטרים קדימה – עדיין בתוך תחומי התחנה, ואדם נוסף – במקרה שוטר, דפק גם כן על הדלת שהנהג יפתח לו את הדלת. הנהג סירב והמשיך לנסוע עוד מטר קדימה. האוטבוס מלפניו עדיין חסם לו את הדרך ולכן השוטר נעמד לפני האוטבוס ודרש לעלות, הנהג עדיין סירב והתחיל לצרוח דרך החלון על השוטר כי הוא לא מוכן לפתוח לו בשום אופן ושיזוז מהדרך. לאחר שהבין כי השוטר לא מוכן לזוז מהדרך הנהג קם ממקומו ובא למושבי בסוף האוטבוס והחל לצרוח עליי שהכל באשמתי, ושבגללי כל האוטבוס מתעכב, שאני חוצפנית והוא היה צריך להעיף אותי מהאוטבוס, לאחר מכן חזר למקומו והתקשר למשטרה שיגרמו לשוטר לזוז מהדרך ועדיין לא הסכים לעלות אותו.
אדם כזה לא צריך לעבוד בשירות לקוחות, אדם אלים וברוטלי שכמעט והכה אותי ! צילמתי את הנהג למקרה שבקשתי בטיפול הנושא לא תטופל, לבדוק מי עוד חווה מאותו הנהג דבר כזה ולפנות לגורמים נוספים במידה והנהג לא ייענש על התנהגותו ויישלח לסדנא לטיפול בעצבים, אחת הנוסעות הגיבה לי 'את לא מפחדת? הוא כמעט הכה אותך קודם, הוא מסוגל לבוא ולהכות אותך!'. זה רק מוכיח איך הוא נראה גם בעיניי נוסעים נוספים שפחדו להתערב ורק לקחו ממני את הפרטים. אבקש כי יחזרו אליי בנושא במהרה ויעדכנו אותי על טיפול בנהג, אודה על התייחסותכם,
רעות
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
גב' לוי פנתה בנושא למחלקת פניות הציבור שלנו ופנייתה מטופלת בימים אלה על ידי רכזת פניות הציבור, חניתה.
עם קבלת ממצאי הבירור שנערך מול הנהג, תדאג רכזת פניות הציבור לעדכן את גב' לוי אודות ממצאי הבירור ואודות המשך הטיפול בפנייתה.
תגובה:
גב' לוי פנתה בנושא למחלקת פניות הציבור שלנו ופנייתה מטופלת בימים אלה על ידי רכזת פניות הציבור, חניתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה