|
|
|
|
|
|
אוטובוס קווי לילה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/7 בלילה שבין חמישי לשישי
חיכיתי לקו 231 בדרך נמיר חיים לבנון
האוטובוס היה אמור להגיע באזור השעה 3 לפנות בוקר
כאמור אני הגעתי רבע שעה לפני
לקראת השעה חיכיתי בתחנה עצמה על שפת המדרכה כדי שהנהג יבין שאני מחכה
אבל הוא חלף בטיסה על פני התחנה וכלל לא התייחס
|
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיון שירי- רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, אותר הנהג שביצע את הנסיעה ופרטיו ופרטי הפנייה הועברו לידיעתו ולטיפולו של מנהלו הישיר.
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועדכנה אותו אודות אופן הטיפול בפנייתו. |
תגובה: |
זימון הנהג לבירור.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו אודות אופן הטיפול בפנייתו. |
פתרון: |
|
|
|