פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האוטובוס לא הגיע כלל בשעה שהיה אמור להגיע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
הבוקר, יום שלישי 30/7/13, חיכיתי לקו 149 בתחנה דרך נמיר/יהודה המכבי-תל אביב-יפו משעה 6:08. לפי הלוחות זמנים האוטובוס יצא ממסוף כרמלית תל אביב בשעה 5:50 והיה כתוב שיגיע ב- 6:13 לתחנה בה חיכיתי. האוטובוס לא הופיע! חיכיתי לו עוד רבע שעה מעבר לזמן שהיה אמור להגיע, ובסוף בגלל לחץ של זמן להגיע לעבודתי כרופא בבית חולים נאלצתי לקחת מונית.
לטיפולכם!!!!
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת פנייתו של מר קוך הועברה הפנייה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול.
ממצאי הבדיקה הראו, כי בתאריך 30713 קו 149 יצא מהכרמלית בשעה 550 בהתאם ללוח הזמנים והגיע לתחנה "דרך נמיריהודה המכבי בשעה 602.
רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוח ועדכנה אותו אודות ממצאי הבדיקה.
חשוב לציין, כי מר קוך המתין בתחנת ביניים ולא בתחנת המוצא. זמני ההגעה של האוטובוסים לתחנות הביניים הינם זמנים משוערים שיכולים להיות מושפעים מגורמים חיצוניים שונים כגון עומסי תנועה, מזג האוויר ועוד.
תגובה:
בדיקת הפנייה על ידי מחלקת התפעול באמצעות מערכת האיתור והבקרה ISR המותקנת באוטובוסים.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוח ועדכונו על אופן הטיפול בפנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה