פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד נהג מטרופולין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נסעתי מבאר שבע לראשון לציון הנהג מעלה נוסעים עד 0 מקום עם הגלות ומשיב נוסעים במדרגות הכניסה לאוטובוס ישבה בחורה על מדרגות הכניסה לאוטובוס ואני מחזיק את הטלפון שלי בודק הודעות והבחורה שואלת אם צילמתי אותה ואני אומר לה לא ואני מבקש מאנהג שגיד לבחורה להתקדם ולא לשבת במדרגות והוא אומר אתה לא תגיד לי מה לעסות ושאני מבקש פרטים הוא נותן ומאיים עליי שאים אני יתלונן עלייו הוא יגיש תלונה במשטרה והוא נותן לבחורה פתק ומבקש מימנה לרשום את זה הנאג עילה אישה נוספת עים הגלה אישה זאת מתערבת לטובת הנאג ואומרת אני עדה ירדתי תחנה אחריי צומת מלאכי לא יכולתי לסבול את התכפות של 2 נשים והבחורה חיקיתי בתחנה ולא היה אותובוס לקחתי מונית שרות שילמתי 15 שקל מצורפת קבלה הנאג התנהג בצורה מחפירה ותקף אותי מילולית וגרם לי עלבון צריך לתפל בצורה קשה עם נהג שליח ציבור פגע בכבודי בסי חוצפתו מאיים עליי תלונה במשטרה
נזק כספי סוג הנזק :
להביא את הנהג לדין משמעתי פתרון נדרש :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
מעיין ביטון, רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
מר מור פנה בנושא למחלקת פניות הציבור שלנו ופנייתו טופלה על ידי רכזת פניות הציבור,חניתה.
מבירור שנערך מול הנהג מסר הנהג, כי האוטובוס היה מלא עם 10 נוסעים בעמידה. הנוסעת ישבה במדרגות והתלוננה על נוסע שישב במושב הקדמי וצילם אותה ללא אישורה. נוסעים שהיו עדים למקרה מסרו את פרטיהם והדגישו שבמידת הצורך ימסרו את גרסתם. בהמשך הנסיעה ירד הנוסע מיוזמתו מהאוטובוס.

אין אנו יכולים לתת את הדעת בנושא ולהחליט האם מקרה זה אירע כפי שתואר על ידי כל אחד מהצדדים. במידת הצורך פרטי העדים יימסרו.
תגובה:
איתור הנהג וזימונו לבירור לאחר קבלת הפנייה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה