|
|
|
|
|
|
אי עצירה של נהג אוטובוס מטרופולין בתחנה של הקו במתן |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/8 בשעה 11:56 הגעתי לתחנה הממוקמת ברחוב הדר מול המרכז המסחרי של היישוב. במקום נכחו 3 בנות נוספות המוכרות לי מהיישוב. חיכינו בתחום התחנה בצל. האוטובוס הגיע ב 12:10. כשראינו אותו מתקרב קמנו כולנו לקראתו. האוטובוס לא עצר בתחנה והמשיך
בנסיעתו, ולא עצר גם אחרי שרצנו אחריו עד הככר הממוקמת 20 מטר בדיוק אחרי התחנה. הנהג עצר להרף עיין בככר והמשיך בנסיעתו.
תדירות האוטובוסים ביישוב נמוכה ביותר ולכן נאלצתי לבטל את תוכניותי לאותו יום. תקלות מסוג זה כבר קרו בעבר וזו אינה הפעם הראשונה.
|
|
|
|
|
|
|
|
מטרופולין שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיון שירי- רכזת פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
עם קבלת הפנייה, רכזת פניות הציבור יצרה קשר טלפוני עם הלקוחה וביררה עימה את פרטי האירוע מאחר ובפנייה היו פרטים חסרים.
לאחר קבלת פרטים אלה הועברה הפנייה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול לשם איתור הנהג.
הנהג שביצע את הנסיעה בקו 320 בתאריך 21.08.13 אותר וזומן לבירור, ואנו נעשה כל שביכולתנו על מנת למנוע הישנות המקרה. |
תגובה: |
זימון הנהג שביצע את הנסיעה לבירור.
יצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה.
|
פתרון: |
|
|
|