פרטי התלונה

תלונות מטרופולין

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מטרופוליןשעות פתיחה מטרופולין גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג קו 2 הרצליה< נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הוא כל יום מאחר לאוטובוס של 7:30 ומגיע בעשרה לשמונה! יפטרו אותי מהעבודה עם כל האיחורים שלו! כבר הזהירות אותי כמה פעמים! אם הוא יגיע בזמן זה לא יקרה!
כספי סוג הנזק :

מטרופולין שירות לקוחות

, תגובה:
סיון שירי- רכזת פניות ציבור שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה, ניסתה רכזת פניות הציבור ליצור קשר טלפוני עם הלקוחה, אך ללא הצלחה.
הפנייה הועברה לבדיקתם ולטיפולם של נציגי מחלקת התפעול. ממצאי הבדיקה העלו כי בתאריך 020913 קווי 2 יצאו מתחנה מרכזית הרצליה בהתאם ללוח הזמנים וללא איחורים.
חשוב לציין, כי זמני ההגעה של האוטובוסים לתחנות הביניים הינם זמנים משוערים שיכולים להיות מושפעים מגורמים חיצוניים שונים כגון עומסי תנועה, מזג האוויר ועוד.
תגובה:
בדיקת הפנייה על ידי מחלקת התפעול.
ניסיון ליצירת קשר טלפוני עם הלקוחה ועדכונה אודות אופן הטיפול בפנייתה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה